Přizpůsobte si své kontakty a zlepšete svůj zážitek se společností Nissan.
Stačí vyplnit níže uvedené údaje a získáte přístup do vašeho Centra preferencí.
Zkontrolujte prosím údaje v polích "ID zákazníka" a "PSČ". Pokud se vám nadále nedaří přihlásit, kontaktujte prosím zákaznickou linku společnosti Nissan, kde s vámi problém vyřešíme.
Telefon: 800 23 23 23
Email: czech@nissan-services.eu
Naše call centrum je dostupné od pondělí do pátku mezi 9:00 - 17:00.
Zkontrolujte prosím údaje v polích "ID zákazníka" a "PSČ".
Bohužel jsme nedokázali načíst vaše preference. Zadejte prosím níže své ID a PSČ pro zobrazení vašeho nastavení preferencí.
Podělte se s námi o obsah, který byste chtěli získávat od společností Nissan Automotive Europe a Nissan Sales CEE Kft.
Centrum preferencí slouží ke kontrole aktuálního nastavení vašich preferencí a úpravě tohoto nastavení jedním kliknutím.
Můžete aktualizovat kontaktní údaje a upravit své preference pro jednotlivé komunikační kanály a účely.