TERMÍN

Otázka Odpověď
Co je číslo VIN? VIN je zkratka pro Vehicle Identification Number, jedinečné identifikační číslo každého vozidla. Identifikační číslo vozidla VIN (Vehicle Identification Number) naleznete na palubní desce na straně řidiče. Nejsnazší způsob k jeho nalezení je postavit se vně vozidla na straně řidiče a podívat se do rohu palubní desky, kde se spojuje s čelním sklem.
Co je energetická hospodárnost? Energetická hospodárnost představuje poměr mezi ujetou vzdáleností a spotřebou energie. Čím více kilometrů na KWH a čím méně KWH na kilometr, tím lepší energetická hospodárnost.
Co jsou Oblíbené položky? (Informační kanály) Pomocí této funkce okamžitě přecházíte na informační kanály, například „plán cesty“.
Co je jedna „cesta“ (Trip)? Cesta je jízda, začínající s vypnutým zapalováním a opět končící s vypnutým zapalováním (jedna cesta je jedna jízda).
Co je ekologický strom (Eco Tree)? Ekologický strom je název pro strom zobrazený na indikátoru Eco. Zobrazuje, jak přispíváte k ekologické jízdě.

JEDNOTKY

Otázka Odpověď
Jak přepnu z mil na kilometry? Měrná jednotka je nastavena podle země, ve které je vozidlo registrováno při podpisu smlouvy You+Nissan CARWINGS. Odráží se pak na webu, v e-mailových zprávách a informačních kanálech. Jakmile jste registrování v jedné zemi, nemůžete měrné jednotky změnit.

ÚČET

Otázka Odpověď
Co je ID uživatele? Pro NissanConnect EV je vaším ID uživatele vaše vlastní e-mailová adresa. Je jedinečná pro váš účet You+Nissan. Platí po dobu, po kterou máte účet You+Nissan otevřený.
Co když zapomenu ID uživatele? Pro NissanConnect EV je vaším ID uživatele vaše vlastní e-mailová adresa. Pokud běžně využíváte několik e-mailových adres, najděte v některé ze svých schránek původní potvrzení od You+Nissan.
Co když zapomenu heslo? Klikněte na odkaz "Zapomněli jste heslo?" na hlavní stránce You+Nissan a postupujte podle dalších instrukcí.

PŘIHLÁŠENÍ

Otázka Odpověď
Byl jsem odhlášen od webového portálu You+Nissan nebo aplikace NissanConnect EV. Proč?
Současně je možné přihlásit se pouze z 1 zařízení. Přihlášením na webovému portálu You+Nissan nebo do aplikace NissanConnect EV budete odhlášeni od jakéhokoliv probíhajícího spojení.
Můžu se přihlásit se stejným uživatelským jménem na několik obrazovek nebo zařízení najednou? Prostřednictvím webového portálu nebo mobilní aplikace se můžete ke svému účtu přihlásit pouze z jednoho zařízení. Přihlášení současně z více zařízení není možné.

PŘEZDÍVKA

Otázka Odpověď
K čemu se používá moje přezdívka?
Pod svou přezdívkou se účastníte místní a globální ekosoutěže.

E-MAILOVÁ ADRESA

Otázka Odpověď
Proč mi nic nechodí, i když jsem si nastavil zasílání e-mailů?
Zkontrolujte své nastavení v části Služby připojení / Upozornění.

DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ

Otázka Odpověď
Nemohu nabíjet na dálku (Remote Charge).
Pokud není nabíjecí kabel řádně připojen, nabíjení nelze zapnout na dálku. Zapnout jej nepůjde, ani když je vůz zapnutý či jste v oblasti mimo signál.
Je možné vypnout nabíjení na dálku z domácího počítače nebo mobilu? Litujeme, ale nabíjení na dálku nelze vypnout z počítače ani mobilu. Pokud chcete nabíjení zastavit, odpojte kabel.
Kdy nabíjení na dálku skončí? Když je baterie nabitá, zastaví se vše automaticky. K vypnutí dojde také při odpojení dobíjecího kabelu nebo nastartování vozidla.
Můžu rychlé nabíjení spustit z počítače nebo telefonu pomocí aplikace NissanConnect EV?
Litujeme, ale to není možné. Nabíjení na dálku je k dispozici pouze při standardním nabíjení.
Můžu Ovládání klimatizace na dálku vypnout z počítače nebo mobilu? Ano, klima lze ovládat pomocí Služeb připojení.
Proč nemůžu spustit Ovládání klimatizace na dálku? Pokud není dobíjecí kabel řádně připojen nebo je jeho baterie příliš vybitá, Ovládání klimatizace na dálku (Remote Climate Control) nebude fungovat. Nebude fungovat, ani když je vůz nastartovaný či jste v oblasti mimo signál.
Kdy se Ovládání klimatizace na dálku vypne? S dobíjecím kabelem se vypíná po maximálně 2 hodinách. Bez dobíjecího kabelu přestane používat energii z baterie po maximálně 15 minutách. K vypnutí dojde také při odpojení dobíjecího kabelu nebo nastartování vozidla.
Mohu pomocí Ovládání klimatizace na dálku nastavit teplotu? Litujeme, ale to není možné. Ovládání klimatizace na dálku používá teplotu, kterou jste předtím nastavili přímo ve voze.
Můžu zapnout nabíjení na dálku, když je Ovládání klimatizace v chodu? Ano. V takovém případě nabíjení pracuje, zatímco probíhá Ovládání klimatizace.
Můžu Ovládání klimatizace na dálku zapnout při nabíjení? Ano. V takovém případě Ovládání klimatizace pracuje, zatímco probíhá dobíjení.
Zobrazí se upozornění na stav nabíjení (Charging Status), i když se jedná o Rychlé nabíjení? Ano, k upozornění dojde, i když Rychlé dobíjení skončí nebo se zastaví.
Kdy se objeví upozornění na změnu Stavu dobíjení kromě okamžiku, kdy dobíjení skončí? Upozornění se objeví při odpojení dobíjecího kabelu nebo v případě výpadku dodávky energie.
Jak si mohu pomocí Ovládání klimatizace na dálku nastavit teplotu? Teplotu můžete nastavit pouze přímo na palubě: Stiskněte tlačítko Zero Emission > Nastavení (Settings) > Načasování / Na dálku (Timer/Remote) – Nastavit teplotu (Set Climate Temp).
Mohu nastavit načasování, když už je ovládání klimatizace zapnuté? Když je ovládání klimatizace zapnuté, můžete je nastavit na později. Na průběh aktuální činnosti to nebude mít vliv.
Můžu si nastavit více načasování? Najednou lze nastavit pouze jedno načasování. Pokud nastavíte nové načasování, nahradíte tak načasování, které bylo nastavené předtím.

JÍZDNÍ ZÁZNAMY

Otázka Odpověď
Ujetá vzdálenost se může lišit od hodnoty zobrazené ve vozidle.
Jedná se o vzdálenost po úplné aktivaci vašeho účtu. Od čísla uvedeného ve voze se tedy může lišit.
Jak vypočítáváte úspory CO2? Víme, že při jízdě 100% elektromobilem lze výrazně snížit emise CO2. Vypočítává se množství CO2 vyprodukovaného za stejnou vzdálenost benzínovým vozem Nissan Pulsar, který svou velikostí odpovídá vašemu.

MŮJ STYL JÍZDY

Otázka Odpověď
Jak určujete danou úroveň?
Úroveň určujeme podle toho, jak dalece je výsledek vzdálen průměru. Průměrná úroveň je 3.
Kolik záznamů se zobrazuje? Na mobilních stránkách si můžete prohlédnout posledních 5 jízdních záznamů. Pokud jich potřebujete víc, podívejte se na stránky na počítači.

MODELACE CEN ELEKTŘINY

Otázka Odpověď
Jak vypočítáváte úspory CO2?
Předpokládáme, že při jízdě 100% elektromobilem lze výrazně snížit emise CO2. Vypočítává se množství CO2 vyprodukovaného za stejnou vzdálenost benzínovým vozem Nissan Pulsar, který svou velikostí odpovídá vašemu.
Proč se zobrazují jiné výsledky než aktuální?
Skutečná spotřeba elektřiny je v každé smlouvě jiná. Také záleží na časovém úseku. Tuto službu používejte pouze orientačně.

HODNOCENÍ V MÉM OKOLÍ

Otázka Odpověď
Jak určujete platinovou, zlatou, stříbrnou a bronzovou úroveň?
Hodnocení se provádí podle průměrné energetické hospodárnosti za měsíc. Platinová: v nejlepších 20 % Zlatá: v prvních 20–50 % Stříbrná: 50–80 % Bronzová: méně než 80 %.
   

HODNOCENÍ VE SVĚTĚ

Otázka Odpověď
Jaký je rozdíl mezi hodnocením za měsíc, týden a den?
Každé hodnocení je definováno následovně: Měsíčně: Hodnocení založené na hodnotách nasbíraných za měsíc. Zobrazuje se celková hodnota. Pouze energetická hospodárnost se zobrazuje jako průměr. Nová hodnota se zobrazí příští měsíc. Záznamy se aktualizují každý den, můžete tedy sledovat celý proces.
Na stránkách na svém počítači najdete 3 druhy hodnocení: měsíčně, týdně a denně. Které jsou k dispozici pro Informační kanály?
K dispozici je denní hodnocení.
Proč nedostávám Světové hodnocení? Pokud se data neaktualizují po více než 7 dní, denní hodnocení se nevydává. Zobrazení nashromážděných dat může několik dní trvat.
   
   

SVĚTOVÝ EKO-LES

Otázka Odpověď
K čemu slouží ikona stromu?
Velikost ikony stromu zastupuje získaná čísla z ekostromů ve třech oblastech (Severní Amerika, Evropa a Japonsko).
Jak vypočítáváte úspory CO2?
Předpokládáme, že při jízdě 100% elektromobilem lze výrazně snížit emise CO2. Vypočítává se množství CO2 vyprodukovaného za stejnou vzdálenost benzínovým vozem Nissan Pulsar, který svou velikostí odpovídá vašemu.

PŘIHLÁŠENÍ Z MOBILU

Otázka Odpověď
Co znamená „Zapamatovat“?
Pokud zaškrtnete „Zapamatovat“, nemusíte pokaždé zadávat ID uživatele a heslo. Tato služba je k dispozici pouze na modelech s funkcí nahrávání individuálních osobních údajů.
Co znamená „Zapamatovat“?
Pokud zaškrtnete „Zapamatovat“, nemusíte pokaždé zadávat ID uživatele a heslo. Budete se však muset přesto přihlásit ručně.
Co znamená položka „Zůstat přihlášený“? Jakmile nastavíte položku „Zůstat přihlášený“ v aplikaci NissanConnect EV, automaticky budete přesměrování na panelu. Chcete-li tuto možnost zrušit, měli byste se z aplikace přesto odhlásit.

UPOZORNĚNÍ NA ÚDRŽBU

Otázka Odpověď
Jaká mohou přijít upozornění na údržbu?
Tato upozornění se zobrazují na palubní desce podle pravidelných plánovaných prohlídek podle ujetých kilometrů. Slouží pouze orientačně a neměla by nahrazovat předem stanovené servisní prohlídky.
Co mám dělat, pokud se objeví upozornění na údržbu?
Obraťte se na svého prodejce a objednejte si prohlídku.

NAJÍT MŮJ VŮZ

Otázka Odpověď
Pozice vozu uvedená ve funkci NAJÍT MŮJ VŮZ není správná. Jak získám správnou pozici?
NAJÍT MŮJ VŮZ nefunguje, pokud je vozidlo zaparkováno v podzemí nebo v oblasti bez síťového pokrytí.