Co je systém NissanConnect?

NissanConnect je řešení společnosti Nissan zaměřené na spojení komunikačních služeb a zařízení. Používá mobilní telefon řidiče ke spojení s cloudovými službami a zlepšuje tak zážitky řidiče při jízdě a pomáhá minimalizovat rozptylování jeho pozornosti.
Systém NissanConnect a NissanConnect s navigací nabízí propojení různých služeb, včetně informací o dopravě a počasí v reálném čase, hudbu, hands-free odesílání zpráv a cloudové hledání míst zájmu POI.

Ve kterých zemích je systém NissanConnect dostupný?

Systém NissanConnect je dostupný v následujících zemích: Rakousko, Belgie, Dánsko, Finsko, Francie, Německo, Irsko, Itálie, Lucembursko, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Ruská federace, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Velká Británie.

Jaké telefony jsou kompatibilní s řídící jednotkou systému NissanConnect?

Bluetooth hands-free, přenos zvuku prostřednictvím technologie Bluetooth, místa zájmu POI od společnosti Google™, Google™ Send-to-Car a další služby jednoduše vyžadují telefon kompatibilní s Bluetooth. Informujte se v příručce k připojení Bluetooth.

Kde se mohu zaregistrovat do systému NissanConnect?

K systému NissanConnect se můžete zaregistrovat prostřednictvím webových stránek You+Nissan, nebo přímo na portálu NissanConnect.

Vyžaduje systém NissanConnect předplatné?

Některé služby systému NissanConnect mohou k aktivaci vyžadovat předplatné a souhlas vlastníka.

Kolik systém NissanConnect stojí? Kdy uplyne platnost?

Služby aplikací Místa zájmu POI od Google™ a Google™ Send-to-Car jsou první tři roky vlastnictví poskytovány zdarma, ale poté vyžadují předplatné. Volitelné služby po uplynutí zkušební doby vyžadují předplatné. Cena je uvedena na stránce Předplatné.
Pokud k těmto službám přistupujete vzdáleně s pomocí kompatibilního telefonu, mohou být účtovány standardní poplatky za textové zprávy, hlasové služby nebo roaming a data. Některé vlastnosti jsou závislé na aplikacích třetích stran a nezávislých poskytovatelích služeb.
Takové aplikace mohou být změněny nebo ukončeny nebo mohou vyžadovat placené předplatné. Používání míst POI poskytovaných Google™ a Google™ Send-to-Car mohou vyžadovat předplatné nebo souhlas vlastníka. Pokud by poskytovatel ukončil nebo omezil poskytování služby, může být toto provedeno bez upozornění nebo odpovědnosti vůči společnosti Nissan nebo jejím zástupcům. Společnost Nissan není odpovědná za žádnou výměnu nebo upgrade zařízení či související náklady, které mohou být vyžadovány k pokračujícímu provozu v důsledku změn služby.

Je na takové služby poskytována záruka?

Hardware systému NissanConnect je kryto zárukou na vozidlo Nissan.

Co je dostupné prostřednictvím webových stránek systému NissanConnect?

Webové stránky systému NissanConnect umožňují objednání předplatného nebo obnovení služeb a přezkoumání transakcí a informací o účtu. Rovněž vám předloží smluvní podmínky a zásady ochrany soukromí.


Proč je nutné se registrovat na webových stránkách You+Nissan?

Webové stránky You+Nissan poskytují pohodlný přístup k portálu NissanConnect a také různým službám a funkcím, které souvisejí s vlastnictvím vozu Nissan.

Jak mohu zaregistrovat své vozidlo pro služby NissanConnect Google™?

Jakmile je vozidlo registrováno na portálu NissanConnect, budete muset přijmout smluvní podmínky a získat ID uživatele a heslo systému NissanConnect, abyste následně získali pokyny pro aktivaci ve vozidle.

Co je to ID uživatele a heslo systému NissanConnect?

Toto jsou přihlašovací údaje, které ověří vozidlo v rámci systému NissanConnect a umožní přístup ke službám Google™.

Zadal jsem své ID uživatele a heslo systému NissanConnect, ale jednotku není možné registrovat.

Zajistěte, aby telefon byl spárován a nebyl v režimu hlasitého odposlechu, a opakujte akci. ID uživatele a heslo systému NissanConnect byly zadány chybně, zkuste to znovu.

Po zadání mého ID / hesla systému NissanConnect se mi zobrazuje hlášení „Uživatelské jméno a heslo již nelze používat“. Co mám udělat?

ID uživatele a heslo systému NissanConnect byly zadány v několika vozidlech a účet je proto uzamčen. Kontaktujte oddělení zákaznických služeb Nissan a vyřešte problém.

Po zadání mého ID / hesla systému NissanConnect se zobrazuje hlášení „Vozidlo již používá jiný uživatel“. Co mám udělat?

Pokoušíte se aktivovat již předem aktivované rádio – například u ojetého vozidla nebo autorádio dříve aktivované jiným uživatelem. Kontaktujte oddělení zákaznických služeb Nissan a vyřešte problém.

Zobrazuje se chybová zpráva „Nebylo možné sestavit datové spojení“. Co mám udělat?

Vozidlo nedetekuje spárovaný telefon. Ověřte si, že je technologie Bluetooth zapnutá na telefonu i vozidle a že jsou zařízení spárována. Informujte se v příručce telefonu nebo jednotky, kde jsou další pokyny.

Jakou technologií systém NissanConnect používá k podpoře datového připojení v rámci hlasových tarifu?

Používání služeb Google™ v rámci systému NissanConnect umožňuje technologie Data-over-voice (DoV).

Spotřebovává systém NissanConnect nějaké minuty hlasového tarifu mobilního telefonu?

Systém NissanConnect používá k přenosu dat hlasové spojení pouze několik minut.

Požaduje se funkce textových zpráv na mém mobilním telefonu?

Asistent posílání textových zpráv umožňuje poslouchat a reagovat na textové zprávy přijaté prostřednictvím mobilního telefonu s protokolem MAP (Message Access Protocol). Platí standardní sazby za přenos textových zpráv.

Vyžaduje systém NissanConnect datový tarif?

Ne, žádná ze služeb nevyžaduje datový tarif.

Co potřebuji k tomu, abych zadal svou zemi k používání aplikace Místa zájmu POI od Google™ a Google™ Send-to-Car při registraci?

Systém NissanConnect poskytuje lokální služby a používá vnitrostátní číslo k minimalizaci poplatků za spojení. Zadání nesprávného čísla země může způsobit, že budete platit vysoké poplatky za roaming.

Musím mít účet PayPal® k zakoupení nebo obnovení služeb aplikace Místa zájmu POI od Google™ a Google™ Send-to-Car?

Ne, můžete své předplatné uhradit kreditní kartou, nebo jako host PayPal.

Jsem registrován, ale aplikace Místa zájmu POI od Google™ a Google™ Send-to-Car nejsou dostupné. Co mohu dělat?

Může se jednat o problémy sítě. Pokud problém přetrvává, kontaktujte oddělení zákaznických služeb Nissan.

Proč služby nejsou podporovány v mém místě?

Všechny služby nemusí být dostupné na všech místech.

Moje služby byly deaktivovány, co mám dělat?

Ověřte, že vaše předplatné je stále aktivní. Můžete si obnovit své služby, abyste tak přístup znovu aktivovali.

Nemohu odeslat místa zájmu POI do mého vozidla pomocí aplikace Google Maps. Co mám udělat?

Může se jednat o problémy sítě. Pokud problém přetrvává, kontaktujte oddělení zákaznických služeb Nissan.

Mohu používat současně požadavky služeb míst zájmu POI poskytované společností Google™?

Systém NissanConnect povolí používat pouze jedno servisní volání.

Přeruší telefonní hovor můj požadavek na služby?

Ano, příchozí nebo odchozí volání ukončí požadavek na služby aplikace Místa zájmu POI od Google™ a Google™ Send-to-Car. Pokud je volání spojeno prostřednictvím hands-free systému Bluetooth vozidla, audiosystém (Pandora atd.) bude během volání ztlumen.

Existuje omezení počtu používání služeb?

Ne, v tuto dobu nikoliv.

Mohu své údaje pro přihlášení do systému NissanConnect využít ve vozidle někoho jiného nebo ve vypůjčeném voze?

Ne, vaše údaje slouží pouze pro použití ve vašem vozidle.

Prodal jsem své vozidlo. Co mám udělat?

Protože služby jsou spojeny s vozidlem, doporučujeme odebrat vozidlo z You+Nissan a portálu NissanConnect.

Jak mohu kontaktovat společnost Nissan a požádat o další pomoc?

Vraťte se na portál uživatelů a vyberte si zde možnosti asistenční podpory.