DOKONALÝ SUPERSPORT, TAK INTUITIVNÍ, ŽE S NÍM MŮŽE JEZDIT KAŽDÝ. TAK SCHOPNÝ, ŽE MŮŽE JEZDIT KDEKOLI A KDYKOLI.
Zobrazené vlastnosti se mohou na verzi GT-R MY20 lišit. Další informace o přesných údajích a dostupnosti naleznete v ceníku nebo u svého prodejce Nissan
DOKONALÝ SUPERSPORT, TAK INTUITIVNÍ, ŽE S NÍM MŮŽE JEZDIT KAŽDÝ. TAK SCHOPNÝ, ŽE MŮŽE JEZDIT KDEKOLI A KDYKOLI.
MOTOR TWIN-TURBO
Počínaje neuvěřitelně moderním motorem překonává společnost Nissan konvence na každém stupni vývoje vozů GT-R.
Motor VR38 570 k, twin turbo
Oceňovaný šestiválec o objemu 3,8 litru s 24 ventily a dvojitým turbem nabízí výkon 570 koní při 6 800 ot./s a 637 Nm točivého momentu, kterým se může pochlubit díky individuálnímu ovládání zapalování válců a vyššímu tlaku turbodmychadel.
Integrované turbo IHI
Turbodmychadlo IHI najdete na obou stranách motoru. Kombinací výfuku s turbodmychadlem v jedinou součást jsme optimalizovali sání vzduchu i proudění výfukových plynů. Díky přesnému elektronickému ovládání nedochází u turbodmychadla ke zpoždění reakcí ani při růstu točivého momentu. Nový odnímatelný kryt inspirovaný závodními technologiemi navíc snižuje vzdálenost krytu od lopatek, což zlepšuje reakce motoru při nízkých otáčkách.
Spotřeba paliva - Kombinovaná (l/100km) |
Emise CO2 - Kombinované (g/km) |
Max. výkon motoru (kW (k)/ ot. min-1) | Palivo | |
3.8L Twin-turbo V6 570 |
14,0 | 316 | 419 (570) / 6800 |
Benzín |
3.8L Twin-turbo V6 600 | 14,4 | 325 | 441 (600) / 6800 |
Benzín |
*Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí jsou v souladu s platnými evropskými předpisy. Tyto hodnoty byly získány za využití testu WLTP. WLTP je nový test pro měření spotřeby paliva a emisí CO2. Vždy porovnávejte hodnoty pouze s vozidly, které byly testovány stejnými technickými postupy. Skutečné hodnoty se při jízdě v reálném světě mohou lišit v závislosti na několika faktorech, mezi které patří povětrnostní podmínky, jízdní návyky, zatížení vozidla a jakékoliv příslušenství instalované na vozidlo po jeho registraci. Dostupnost vyobrazených motorizací může být omezena z důvodu změny nabídky motorů společnosti Nissan. Dostupnost a datum dodání si ověřte u svého dealera značky Nissan.
Zobrazené vlastnosti se mohou na verzi GT-R MY20 lišit. Další informace o přesných údajích a dostupnosti naleznete v ceníku nebo u svého prodejce Nissan
Výkon a točivý moment jsou důležité, ale skutečným tajemstvím rychlého pokroku jsou ohromující brzdy, manévrovatelnost A OVLÁDÁNÍ.
PODVOZEK
Další odklon od tradičního uspořádání představuje varianta Premium Midship Platform s motorem dále v podvozku pro lepší ovládání. Tato unikátní verze také přichází s diferenciálem v zadní části vozu, a stává se tak prvním vozidlem s náhonem na všechna 4 kola s nezávislou zadní rozvodovkou.
Zobrazené vlastnosti se mohou na verzi GT-R MY20 lišit. Další informace o přesných údajích a dostupnosti naleznete v ceníku nebo u svého prodejce Nissan
Speciální nastavitelné tlumiče Bilstein DampTronic nabízí dokonalé ovládání v každé situaci. Pro rok 2017 byl systém znovu vylepšen pro ještě plynulejší jízdu v režimu Comfort a lepší pocit z řízení v režimu R-mode.
GT-R staví na těch nejlepších nápadech a podnětech motorsportu. Šestipístové přední a čtyřpístové zadní třmeny jsou pro extrémní tuhost a nižší hmotnost vyrobeny z jediného kusu hliníku. Vrtané kotouče disponují kosočtverečnými rameny a jejich vnější disky se dokáží rozšířit mimo rozbočovač, což snižuje náchylnost ke zkroucení kotouče.
AERODYNAMIKA
Nekonečné ladění aerodynamiky GT-R poskytuje konstantnější přítlak a přitom udržuje koeficient odporu vzduchu na 0,26. Vy možná vidíte velký a výkonný vůz, ale pro vítr je to jako supersport s motorem uprostřed a nízkým profilem. Čistá Aerodynamická alchymie.
Aerodynamika podvozku – u běžného automobilu jsou funknční komponenty vystaveny proudícímu vzduchu pod vozem, kde se vytváří vztlak, snižuje se tah a vozidlo se zpomaluje. Nissan GT-R samozřejmě není běžný automobil. Podvozek je pokryt kompozitovými panely, které mu dodávají plochý aerodynamický povrch.
Pořádný spoiler a všechny ty otvory a křivky nemají jenom dobře vypadat – všechny mají svůj smysl. Spoiler zajišťuje přítlak. Žlábky na předním spoileru a výdechy na zadním nárazníku řídí proudění vzduchu směrem dozadu. Výdechy za předními blatníky napomáhají ochlazování brzd a zajišťují větší přítlak, otvory na kapotě a charakteristická maska chladiče podporují chlazení motoru.
*Zobrazen zahraniční model
Barva, ve které je vůz vyobrazený, by měla být v Evropě k dispozici na konci roku 2020.
Plochý podvozek v přední části vozu urychluje proud vzduchu a odvádí ho k brzdám, čímž umožňuje jejich efektivnější chlazení. Difuzor z uhlíkových vláken v zadní části zpomaluje urychlený vzduch, vytváří efekt vakua, který pomáhá „přilepit“ Nissan GT-R k povrchu vozovky nebo závodní dráhy.
Zobrazené vlastnosti se mohou na verzi GT-R MY20 lišit. Další informace o přesných údajích a dostupnosti naleznete v ceníku nebo u svého prodejce Nissan
POHON VŠECH 4 KOL
Když většina sportovních vozů zůstává v garáži nebo se do ní s příchodem chladnějšího počasí jistě přestěhuje, Nissan GT-R jede dál díky jednomu z nejmodernějších systémů pohonu všech kol a řízení dynamiky vozidla na světě.
Barva, ve které je vůz vyobrazený, by měla být v Evropě k dispozici na konci roku 2020.
POHON VŠECH 4 KOL
Namísto tradičního rozdělení točivého momentu 50/50 mezi přední a zadní nápravu poskytuje elektronicky řízený systém pohonu všech kol až 100 % točivého momentu pro zadní náhon, ovšem v případě potřeby může až 50 % točivého momentu přenášet na přední nápravu. Tím poskytuje vynikající reakce volantu a pocit jistoty, který může přinést pouze náhon na všechna čtyři kola. Dynamická kontrola vozidla (VDC) trvale sleduje vaše řízení a brždění, rozezná nedotáčivost a pomáhá jí kompenzovat snížením rychlosti nebo přibrzděním některého z kol.
DYNAMICKÝ SYSTÉM 3 REŽIMŮ
Na silnici, závodní dráhu a všechno mezi tím – tento supersport vás překvapí svou flexibilitou.
Zobrazené fotografie slouží pouze pro orientační účely. V některých případech jsou na fotografiích vozidla v jiné specifikaci než pro VB a nepředstavují konkrétní model, úroveň výbavy ani nabídku. Uvedené výhody nemusí být k dispozici nebo mohou být omezeny na vybrané stupně výbavy.
Smluvní podmínky technologií Nissan naleznete zde.