LEAF
až
270 km [[71]]
PRO JÍZDU VE MĚSTĚ
Nissan LEAF
NAPLÁNUJTE SI CESTU K NADŠENÍ
Vyberte si svůj Nissan LEAF a jezděte každý den trochu jinak. K dispozici je řada jízdních režimů, se kterými v kombinaci s rozsáhlou sítí dobíjecích stanic dojedete kamkoli. Vydejte se s Nissanem LEAF tam, kam potřebujete.
NISSAN LEAF
150 KOŇSKÝCH SIL BEZ EMISÍ
NISSAN LEAF E+
217 KOŇSKÝCH SIL BEZ EMISÍ
TŘI DOBÍJECÍ REŽIMY
NAPLÁNUJTE SI CESTU
Se sítí dobíjecích stanic můžete každou cestu s Nissanem LEAF proměnit v pořádné dobrodružství.
VÝKON A SÍLA I DLOUHO PO DOBITÍ
Jízdní režimy vozů Nissan LEAF sledují, jak se vaše cesta vyvíjí. Když chcete dojet dál, zařaďte jízdní režim Eco, když potřebujete okamžité zrychlení, režim D. Chcete dobíjet i za jízdy? Přejděte na režim B a můžete.
Dvě verze 100% elektromobilů pro celou řadu životních stylů.
až
PRO JÍZDU VE MĚSTĚ
až
PRO DELŠÍ DOJÍŽDĚNÍ
DELŠÍ
DOJEZD
VYŠŠÍ
VÝKON
VÍCE
MOŽNOSTÍ
Výhody vozů Nissan LEAF ACENTA:
Výhody vozů Nissan LEAF N-CONNECTA:
Výhody vozů Nissan LEAF TEKNA:
Výhody vozů Nissan LEAF e+ TEKNA :
Tipy pro snížení spotřeby energie
Chcete ze svého elektromobilu dostat maximum? Zvolte režim ECO a dojeďte až o 10 % dál**.
Chcete dojet co nejdál? Aktivujte režim B mode. Spustíte tak regenerativní brzdění, které dobíjí akumulátor bez snížení jízdního výkonu.
V ECO režimu omezíte energetický výdej motoru a ušetříte energii. Zvýší se také podíl regenerativního brzdění a dojedete dál. Aby dojel váš Nissan LEAF co nejdál, používejte režim B a ECO zároveň.
VĚTŠÍ DOJEZD. ROSTOUCÍ INFRASTRUKTURA. NEKONEČNÉ MOŽNOSTI.
Dobíjejte svůj elektromobil přes noc doma nebo využijte jednu z více než 6 000 rychlonabíječek po celé Evropě.
Cesta bez starostí na dosah ruky
Život s Nissanem LEAF je snadný – všechny nástroje jsou k dispozici stisknutím tlačítka. Naše aplikace vám přináší plánování trasy, hledání možností dobít akumulátor, veškeré jízdní informace, navigační pokyny, zprávy i zábavu.
Počet veřejných nabíjecích stanic neustále roste, ale v případě potřeby se můžete se svým vozem Nissan LEAF vždycky stavit u prodejce Nissan.
Nissan LEAF je kompatibilní s dobíjecí sítí CHAdeMO DC. V Evropě se nachází více než 6000 rychlonabíjecích stanic kompatibilních rychlonabíječek. Budoucnost jezdí na elektřinu a síť se neustále rozšiřuje.
Zobrazené fotografie slouží pouze pro orientační účely. V některých případech jsou na fotografiích vozidla v jiné specifikaci než pro Velkou Británii a nepředstavují konkrétní model, úroveň výbavy ani nabídku. Uvedené výhody nemusí být k dispozici nebo mohou být omezeny na vybrané stupně výbavy.
*Zdroj: AAA (Association Auxiliaire de l’Automobile), Model LEAF roku 2018 nejregistrovanějším elektromobilem v EU.
**Údaje o dojezdu jsou čerpány z laboratorního testování v souladu s legislativou EU a jsou uvedeny pro srovnání mezi různými typy vozidel. Informace nevypovídají o konkrétním vozidle a nejsou součástí nabídky. Údaje nemusí odrážet skutečné výsledky při jízdě. Oficiální výsledky může ovlivnit volitelná výbava, údržba a jiné než technické faktory (např. povětrnostní podmínky). Údaje byly získány v testovacím cyklu podle nového Celosvětového harmonizovaného postupu testování lehkých vozidel (WLTP).
***ProPILOT je k dispozici pouze na některých vozidlech. ProPILOT představuje technologii Advanced Drive-Assist, ale nemůže zabránit nehodám. Funkce ProPILOT je určena k použití pouze na dálnicích (oddělených bariérou) a vyžaduje pozornost řidiče a ruce na volantu. Řidič je povinen být ostražitý, řídit bezpečně a mít vozidlo vždy pod kontrolou.
****Spotřeba výkonu (Wh/km): kombinovaná 180–206; emise CO2 kombinované (g/km): 0. Nulové emise CO2 při jízdě.
*****Uvedené hodnoty platí pro 40 kWh (LEAF) a 62 kWh (LEAF e+) baterie. Doba dobíjení závisí na podmínkách, např. typ a stav nabíječky či teplota baterie a okolí v místě nabíjení. Uvedená doba rychlého dobití vyžaduje nabíječku typu CHAdeMO. Vůz Nissan LEAF je navržen tak, aby naplňoval většinu potřeb běžného života, a využívá opatření, která chrání životnost baterie i při rychle opakovaném dobíjení po krátkou dobu. Pokud teplota baterie přesáhne limit stanovený ochrannou technologií, doba opakovaného rychlého dobití se může prodloužit.