Zobrazené fotografie slouží pouze pro orientační účely. V některých případech jsou na fotografiích vozidla v jiné specifikaci než pro Velkou Británii a nepředstavují konkrétní model, úroveň výbavy ani nabídku. Uvedené výhody nemusí být k dispozici nebo mohou být omezeny na vybrané stupně výbavy.

 

*Zdroj: AAA (Association Auxiliaire de l’Automobile), Model LEAF roku 2018 nejregistrovanějším elektromobilem v EU.

 

**Údaje o dojezdu jsou čerpány z laboratorního testování v souladu s legislativou EU a jsou uvedeny pro srovnání mezi různými typy vozidel. Informace nevypovídají o konkrétním vozidle a nejsou součástí nabídky. Údaje nemusí odrážet skutečné výsledky při jízdě. Oficiální výsledky může ovlivnit volitelná výbava, údržba a jiné než technické faktory (např. povětrnostní podmínky). Údaje byly získány v testovacím cyklu podle nového Celosvětového harmonizovaného postupu testování lehkých vozidel (WLTP).

 

***ProPILOT je k dispozici pouze na některých vozidlech. ProPILOT představuje technologii Advanced Drive-Assist, ale nemůže zabránit nehodám. Funkce ProPILOT je určena k použití pouze na dálnicích (oddělených bariérou) a vyžaduje pozornost řidiče a ruce na volantu. Řidič je povinen být ostražitý, řídit bezpečně a mít vozidlo vždy pod kontrolou.

 

****Spotřeba výkonu (Wh/km): kombinovaná 180–206; emise CO2 kombinované (g/km): 0. Nulové emise CO2 při jízdě.

 

*****Uvedené hodnoty platí pro 40 kWh (LEAF) a 62 kWh (LEAF e+) baterie. Doba dobíjení závisí na podmínkách, např. typ a stav nabíječky či teplota baterie a okolí v místě nabíjení. Uvedená doba rychlého dobití vyžaduje nabíječku typu CHAdeMO. Vůz Nissan LEAF je navržen tak, aby naplňoval většinu potřeb běžného života, a využívá opatření, která chrání životnost baterie i při rychle opakovaném dobíjení po krátkou dobu. Pokud teplota baterie přesáhne limit stanovený ochrannou technologií, doba opakovaného rychlého dobití se může prodloužit.