• Přeskočit na hlavní obsah

Soukromí

Open Menu
  • MODELY
  • KOUPIT NOVÝ
    • VOZY SKLADEM
    • AKČNÍ NABÍDKY
    • OPERATIVNÍ LEASING
    • FINANCOVÁNÍ
    • B2B A FLEET
    • SROVNÁNÍ SUV NISSAN
    • KONFIGURÁTOR
    • CENÍKY A BROŽURY
    • TESTOVACÍ JÍZDA
    • VYHLEDAT PRODEJCE
  • OJETÉ VOZY
  • ELEKTRICKÉ A HYBRIDNÍ
    • ELEKTRIFIKACE
    • 100% ELEKTRICKÉ
    • E-POWER
    • HYBRID
    • MILD HYBRID
    • E-4ORCE
    • SROVNÁNÍ POHONŮ NISSAN
    • CONNECTED SERVICES
  • Pro Majitele
    • STÁHNOUT APLIKACI
    • PROPOJENÍ TELEFONU S VOZEM
    • AKTUALIZACE MAP
    • ÚDRŽBA VOZIDLA
    • SVOLÁVACÍ KAMPANĚ
    • NISSAN ASSISTANCE
    • KONTAKTOVAT PRODEJCE
    • ZEN SERVIS
    • UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY
    • REZERVOVAT SERVISNÍ PROHLÍDKU
    • INFORMACE O OZNAČOVÁNÍ PNEUMATIK A JEJICH LIKVIDACI
    • INFORMACE O BATERIÍCH NISSAN
    • OZNÁMENÍ
  • NISSAN
    • JÍZDNÍ TECHNOLOGIE
    • NISSAN APLIKACE
    • NAVIGAČNÍ SYSTÉMY
    • KONCEPTY
    • SLUŽBY NISSAN
    • STÁT SE PRODEJCEM NISSAN
    • TISKOVÉ ZPRÁVY
    • ECO JÍZDA
  • NISSAN ASSISTANCE
  • VYHLEDAT PRODEJCE
  • TESTOVACÍ JÍZDA
  • CENÍKY A BROŽURY
  • KONTAKTUJTE NÁS
  • NEWSROOM
  • STÁT SE PRODEJCEM NISSAN
  • VOZY
  • 100% ELEKTRICKÉ
  • HYBRID A E-POWER
  • BENZÍN A DIESEL
Nissan Juke hybrid
Nový Nissan Qashqai ePower
Nový Nissan X-Trail
Nissan Ariya
Townstar Van
Townstar Combi
Nissan Interstar
Nissan Micra
Nissan Ariya
Townstar Van
Townstar Combi
Nissan Micra
Nissan Juke hybrid
Nový Nissan Qashqai ePower
Nový Nissan X-Trail
Nový Nissan X-Trail
Townstar Van
Townstar Combi
Nissan Interstar

Informační sdělení společnosti Grand Automotive o ochraně osobních údajů

Datum poslední aktualizace a číslo verze: 17/12/2024

Správce údajů

Správcem údajů je společnost Grand Automotive Central Europe Kft. (1124 Budapest, Csörsz u. 49-51.) (dále jen "GACE", "společnost", "my" nebo "správce údajů").

Účel, rozsah a právní základ zpracování údajů

Společnost GACE zpracovává po dobu provádění činností uvedených v tomto sdělení osobní údaje vymezené v Příloze 1, a to v rozsahu, za účelem a v souladu s právními základy tam uvedenými.


Pokud zpracování údajů probíhá na základě Vašeho souhlasu, poskytujete takový souhlas dobrovolně. Souhlas poskytnutý naší společnosti lze kdykoliv odvolat prohlášením ve formě dopisu adresovaného na: 1124 Budapešť, Csörsz u. 49-51., nebo e‑mailem na: ochranaudaju@nissan.cz s tím, že takové odvolání souhlasu nemá vliv na oprávněnost zpracování před podáním prohlášení o odvolání souhlasu. V důsledku neposkytnutí souhlasu se zpracováním údajů nebo odvolání předchozího souhlasu může dojít k tomu, že Vám nebudeme moci poskytovat některé nadstandartní služby, jako například informovat Vás o našich nejnovějších nabídkách nebo slevách.


Uzavření smlouvy či provedení opatření před uzavřením smlouvy a související poskytnutí Vašich osobních údajů je dobrovolné. V důsledku neposkytnutí požadovaných osobních údajů může dojít mimo jiné k tomu, že s Vámi nebudeme moci danou smlouvu uzavřít nebo že nebudeme moci na jejím základě poskytovat plnění.


Poskytnutí údajů zpracovávaných na základě právní povinnosti není dobrovolné, jelikož bez znalosti takových údajů nemůžeme splnit povinnosti, které nám ukládá daný právní předpis.


Vedle výše uvedených případů můžeme Vaše osobní údaje zpracovávat zejména na základě nezbytnosti k splnění právních povinností, případně k uplatnění nebo obhajobě právních nároků v rámci probíhajícího správního, soudního nebo jiného řízení před orgánem veřejné moci.

Doba uchovávání osobních údajů

Doba zpracovávání údajů je uvedena v Příloze 1. Po uplynutí doby uchovávání údajů uvedené v Příloze 1 dojde k výmazu nebo anonymizaci zpracovávaných údajů.


Údaje nejsme na základě výše uvedeného povinni vymazat zejména v případě, že se na nás vztahuje právní povinnost tyto osobní údaje uchovat po delší dobu nebo máme trvající oprávněný zájem na jejich uchovávání. Takovým oprávněným zájmem může být zejména používání údajů v rámci dokazování v řízení před soudem nebo jiným orgánem veřejné moci, případně potvrzení splnění právních povinností správce údajů v rámci probíhajícího soudního nebo jiného řízení.


V případě žádosti soudu nebo jiného orgánu veřejné moci jsme povinni uchovávané údaje těmto orgánům neprodleně poskytnout.

kdo má přístup k osobním údajům?

V rámci organizační struktury naší společnosti mají k Vašim osobním údajům přístup výhradně vybraní zaměstnanci, kteří tyto informace důvodně potřebují.

Osobní údaje lze poskytnout třetím osobám v případě následujících důvodů:

  • Členové skupiny Nissan: Naše společnost jako dovozce skupiny Nissan může Vaše níže uvedené osobní údaje poskytnout dalším členům skupiny za následujícím účelem:

(i) prodejci Nissan (seznam dealerů Nissan na území České republiky je uveden zde https://www.nissan.cz/vyhledat-prodejce.html): v zájmu vyřízení garančních nároků, nároků ze záruky, odpovědnosti za vady, vyřízení stížností, obdržení prohlášení o shodě – COC (Certificate of Conformity), zorganizování testovací jízdy, v případě stahování výrobků (vozidel) z trhu;

(ii) servisní centra Nissan (seznam servisních center Nissan na území České republiky je uveden zde https://www.nissan.cz/vyhledat-prodejce.html): v případě stahování výrobků (vozidel) z trhu;

(iii) Nissan Automotive Europe S.A.S. (Francie): v zájmu splnění administrativních úkolů ve vztahu k záruce na zakoupené nové vozidlo, vyřízení garančních nároků, nároků ze záruky, odpovědnosti za vady (zpracování a vyřízení těchto nároků) pro společnost Nissan Automotive Europe S.A.S a partnerské společnosti v zájmu vyřizování stížností podle Informačního sdělení Zákaznického centra společnosti NISSAN o ochraně osobních údajů, pro společnost Nissan Automotive Europe S.A.S. a její smluvní partnery v zájmu monitorování spokojenosti zákazníků v souvislosti se zakoupením nového vozidla;

(iv) Nissan International SA (Švýcarská konfederace): v zájmu vyřizování stížností podle Informačního sdělení Zákaznického centra společnosti NISSAN o ochraně osobních údajů;

(v) Nissan Motor Co. (Japonsko): v zájmu splnění administrativních úkolů v souvislosti se zárukou na zakoupené nové vozidlo, vyřízení garančních nároků, nároků ze záruky, odpovědnosti za vady (zpracování a vyřízení těchto nároků), v zájmu vyřizování stížností podle Informačního sdělení Zákaznického centra společnosti NISSAN o ochraně osobních údajů.



  • Poskytovatelé služeb: Naše společnost využívá systémy IT a související služby třetí strany za účelem podpory vlastních vnitřních procesů. Naše společnost využívá při zpracování údajů zprostředkovatelů za účelem využívání systému správy stížností, doručování pošty, přímého budování značky, vedení marketingových kampaní při pořádání společenských akcí a za účelem převzetí stížností, žádostí a jiných dotazů obdržených prostřednictvím sociálních médií. V rámci daného systému nebo poskytované služby mají zprostředkovatelé přístup k osobním údajům na základě smlouvy o zprostředkovaném zpracování údajů.

  • Za účelem kontroly plnění našich smluvních povinností jsou vyžadované osobní údaje sdělovány orgánům odpovědným za vedení evidence motorových vozidel nebo evidencí souvisejících se silniční dopravou.

  • V určitých případech jsme oprávněni Vaše osobní údaje poskytnout i příslušným soudům a jiným orgánům veřejné moci, a to v případě podezření ze spáchání trestného činu nebo přestupku nebo na základě žádosti těchto orgánů k vyšetření podezření na trestný čin nebo přestupek a dále tak, jak je to nezbytné k potvrzení splnění právních povinností, případně k uplatnění nebo obhajobě právních nároků. Vaše osobní údaje můžeme také poskytnout příslušným orgánům za účelem provádění kampaní na stažení zboží z trhu.

 

Vedle výše uvedených případů jsme oprávněni sdělit Vaše osobní údaje související s probíhajícím právním sporem i našim právním zástupcům.

Jaké záruky poskytujeme při předávání údajů do zahraničí?

  1. Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s platnými právními předpisy České republiky a osobní údaje předáváme v rámci zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP) i mimo ně – údaje tedy mohou být zpřístupněny jak společnosti NISSAN Europe S.A.S., tak i partnerským společnostem – společnosti Nissan International SA se sídlem ve Švýcarské konfederaci a společnosti Nissan Motor Co., Ltd. se sídlem v Japonsku. Pokud je potřeba předávat Vaše osobní údaje do zemí mimo EHP, probíhá takové předávání na základě rozhodnutí Evropské komise o přiměřenosti nebo například na základě smluvních závazků, které zaručují, že třetí osoba mající přístup k Vašim osobním údajům při nakládání s nimi zachovává stejnou úroveň ochrany, s jakou by tyto údaje byly chráněny, kdyby byly zpracovávány v rámci EHP. Vždy zpracováváme osobní údaje se zárukou zachování jejich maximální bezpečnosti.

  2. Pokud byste měli zájem o podrobnější popis odpovídajících záruk, které poskytujeme při předávání osobních údajů mimo země EHP, nebo pokud o nich potřebujete podrobnější informace, obraťte se na nás pomocí kontaktních údajů uvedených na konci tohoto sdělení.

VAŠE PRÁVA

V souvislosti se zpracováním svých osobních údajů máte především následující práva:

 

  1. Právo na přístup k údajům: Máte právo získat od nás potvrzení o tom, zda zpracováváme Vaše osobní údaje, a pokud tomu tak je, máte právo získat přístup k těmto zpracovávaným osobním údajům. Právo na přístup k údajům zahrnuje zejména přístup k následujícím informacím: účel zpracování, kategorie dotčených osobních údajů, příjemci nebo kategorie příjemců, kterým osobní údaje byly nebo budou poskytnuty. Dále jste oprávněni vyžádat si od nás kopie osobních údajů, které zpracováváme. Za případné další kopie, o které požádáte, můžeme účtovat přiměřený poplatek na pokrytí administrativních nákladů.

  2. Právo na opravu: Máte právo vyžádat si, abychom opravili nesprávné osobní údaje, které se Vás týkají. S ohledem na účel zpracování máte také právo požadovat doplnění neúplných osobních údajů, například na základě předložení doplňujícího prohlášení.

  3. Právo na vymazání (právo „být zapomenut“): Máte právo si vyžádat, abychom vymazali Vaše osobní údaje, a my jsme v zákonem stanovených případech povinni Vaší žádosti vyhovět.

  4. Právo na omezení zpracování: Máte právo požádat o omezení zpracování svých osobních údajů. V zákonem stanovených případech příslušné údaje označíme a budeme je zpracovávat výhradně za přípustnými omezenými účely.

  5. Právo na přenositelnost údajů: Pokud automatizované zpracování Vašich osobních údajů je prováděno na základě Vašeho souhlasu, na základě plnění Vámi uzavřené smlouvy, případně na základě provedení opatření dle Vaší žádosti před uzavřením smlouvy, máte právo získat své osobní údaje, které jste nám poskytli ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu a právo předat tyto údaje jinému správci bez toho, že bychom Vám v tom jakkoliv bránili.

  6. Právo vznést námitky:

    Pokud je zpracování Vašich osobních údajů potřebné k uplatnění oprávněného zájmu (oprávněných zájmů), máte právo vznést kdykoliv z důvodů týkajících se Vaší konkrétní situace námitky proti zpracování svých osobních údajů a v takovém případě se může stát, že již nebudeme dále moci Vaše osobní údaje zpracovávat. Pokud vznesete námitky proti zpracování svých osobních údajů pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše údaje pro tento účel dále zpracovávány.

     

  7. Právo podat stížnost: Máte právo podat v souvislosti se zpracováním svých osobních údajů stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů České republiky (Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, Česká republika, tel. č.:  +420 234 665 111, e-mail: posta@uoou.gov.cz).

  8. Právo obrátit se na soud: Pokud se domníváte, že naše zpracování porušilo vaše práva, můžete na nás podat občanskoprávní žalobu, bez ohledu na stížnosti, které jste podali na Úřad pro ochranu osobních údajů České republiky. Obecně platí, že příslušný je soud v místě, kde je správce údajů usazen, ale řízení můžete (podle své volby) zahájit také u příslušného soudu v místě svého bydliště nebo pobytu.

Kontaktní údaje

Svá práva můžete uplatnit zejména tak, že nás budete kontaktovat na e-mailové adrese ochranaudaju@nissan.cz (v předmětu e-mailu uveďte: „Žádost o ochranu osobních údajů“) nebo nám napíšete na naši korespondenční adresu 1124 Budapešť, Csörsz u. 49-51.

Grand Automotive Central Europe Kft.
jako správce zpracovává následující osobní údaje klienta po dobu, za účelem a v souladu s právními základy uvedenými níže

Č.

Název a účel zpracování

Rozsah zpracovávaných osobních údajů

Právní základ zpracování údajů

Doba zpracování

1.

Administrativa spojená s koupí nového vozidla (uzavření smlouvy a její plnění, dokumentace plateb), sledování stavu žádostí a dotazů.

V případě administrativy spojené s koupí nového vozidla:

 

Jméno, příjmení, typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila); adresa, telefonní číslo, e-mail zákazníka; kód dealera; poštovní adresa; předmět smlouvy a údaje související s ekonomickými událostmi, údaje o platbách; VIN vozidla, začátek záruční doby, kupní cena a vybavenost vozidla, kopii osvědčení o registraci, kupní smlouvy a příslušné faktury, aby bylo možné ověřit, že smlouva o prodeji vozu, na který se vztahuje sleva, byla mezi vámi a Dealerem skutečně uzavřena.

 

V případě zákazníka – obchodní společnosti také jméno a příjmení, telefonní číslo a e-mail kontaktní osoby

 

V případě sledování stavu požadavků na nabídky: Jméno, příjmení, typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila); Předmět a stav žádosti o nabídku nebo dotaz (např. zda dealer navštívil zákazníka nebo zda si zákazník koupil vůz)

 

GDPR článek 6, odst. 1, písm. f) – Oprávněnými zájmy společnosti GACE jsou: (i) organizace a dohled nad prodejem vozidel Nissan; (ii) správa nákupu nových vozidel pro fyzické osoby - zákazníky dealerů; (iii) udržování kontaktu s firemními zákazníky.

V případě administrativy nákupu nového vozu: 3 let od splnění smlouvy nebo od ukončení smlouvy (občanskoprávní promlčecí lhůta).

 

Kopie registračních dokladů, kupních smluv a souvisejících faktur uchováváme pouze do doby, než ověříme, že mezi vámi a Dealerem byla uzavřena smlouva o prodeji vozu, na který se vztahuje sleva.

V případě sledování stavu žádostí o nabídky nebo dotazů: 30 dní od datumu nabídky; pokud je uzavřena smlouva, platí výše uvedená doba zpracování údajů.

 

2.

Rejstřík záruk, záruční nároky, odpovědnost za vady, vypořádání nároků z uplatněných reklamací

Kontaktní údaje, datum plnění a údaje související s ekonomickými událostmi, číslo faktury, VIN vozidla a SPZ, číslo motoru, výsledek testu baterie; typ vozidla, kód Dealera, historie záručních oprav a související pracovní listy a dokumenty, údaje o prodloužené záruce (zda existuje, a pokud ano, datum jejího zahájení a ukončení).

GDPR článek 6, odst. 1, písm. c) – plnění právní povinnosti

 

 

GDPR článek 6, odst. 1, písm. f) – oprávněný zájem: správa a vyřizování záručních nároků, otázek odpovědnosti za vady a nároků z uplatněných reklamací dealerem v případě zákazníků – soukromých osob

Údaje uložené v e-News nebudou vymazány z důvodů zákaznické politiky výrobce pro účely vyřizování reklamací a stahování výrobků z trhu

 

 

3.

Provozování zákaznického centra (vyřizování dotazů zákazníků, zejména včetně vyřizování stížností a reklamací kvality, a nahrávání a používání souvisejících telefonických rozhovorů pro správu případů)

Jméno a příjmení zákazníka, typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila); adresa zákazníka, telefonní číslo, e-mail, kód dealera, datum nabytí vlastnictví, typ opravy (záruka / údržba / hrazená mechanická oprava / opravy karosérie / opravy interiéru), číslo objednatele (listu) opravy, jeho kopie, čas zadání objednávky; doba na zpracování objednávky; počet najetých kilometrů; SPZ, identifikační číslo vozidla (VIN), informace o používání vozidla; servisní údaje, datum začátku záruční doby; datum odevzdání vozidla, kopie smlouvy o koupi a prodeji, kopie záručního listu; opis předmětu žádosti: obsah stížnosti / požadavku, popis závady; zaznamenaný zvukový záznam (čas hlasového hovoru a totožnosti zúčastněných stran)

GDPR článek 6, odst. 1, písm. f) – oprávněný zájem:
Uspokojování potřeb našich zákazníků a kontaktních osob a dále vyřizování podaných stížností týkajících se případně i našich autorizovaných prodejců představuje náš oprávněný zájem. Tento zájem zahrnuje i to, že poskytnuté osobní údaje jsou dle potřeby zpřístupněny prodejci, kterého se daná stížnost nebo požadavek týká, jakož i externím poskytovatelům služeb – advokátům, kteří nám rovněž pomáhají při zodpovídání dotazů, reagování na požadavky a stížnosti a vyřizování/vypořádávání (právních) nároků. Vy jako zákazník byste si měli být vědomi toho, že při zodpovídání dotazů a vyřizování požadavků je nezbytné zpracovávat Vaše osobní údaje, a rovněž uvedení konkrétního autorizovaného prodejce v požadavku/stížnosti předpokládá, že chcete, aby byl tento prodejce přímo zahrnutý do procesu jejího vyřizování. V případě, že je nutné prošetřit stížnosti a požadavky technického charakteru, jsou údaje o Vašem motorovém vozidle zaslány výrobci, kterým je společnost NISSAN Europe S.A.S., abychom získali odpovídající podporu při zodpovídání technických dotazů a vyřizování stížností a požadavků tohoto charakteru. Vyřizování těchto technických požadavků nevyhnutelně vyžaduje – a zákazník také předpokládá – znalost údajů o motorovém vozidle, v takovém případě ale kontaktní a identifikační údaje dotčené osoby zpřístupněny ani předány nejsou. Je zde také celospolečenský zájem v souvislosti s udržováním a posilováním bezpečnosti vozidel a silničního provozu a z tohoto důvodu je žádoucí, aby výrobce uměl vhodně identifikovat a vyřídit stížnosti technického charakteru, a tak předcházel technickým závadám na celosvětové úrovni a přispíval ke zvyšování bezpečnosti na silnicích.

Zvukové záznamy: 1 měsíc, v odůvodněných případech maximálně 3 měsíce, nebo v případě souvisejícího sporu nebo jeho hrozby až do konce promlčecí lhůty (která činí 3 let).), dotazy přijaté zákaznickým centrem: do doby jejich vyřízení, maximálně 1 rok; v případě uplatňování občanskoprávních nároků: do konce promlčecí lhůty, která činí 3 let); v případě soudního nebo jiného řízení: po dobu trvání řízení.

4.

Zajištění kvality služeb zákazníkům - hovory přijaté naším call centrem (viz bod 3 výše) se používají také pro účely zajištění kvality (interní sledování a zlepšování kvality služeb zákazníkům, interní hodnocení našich zaměstnanců, školení nových zaměstnanců).

Jméno a příjmení zákazníka, typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila); adresa zákazníka, telefonní číslo, e-mail, kód dealera, datum nabytí vlastnictví, typ opravy (záruka / údržba / hrazená mechanická oprava / opravy karosérie / opravy interiéru), číslo objednatele (listu) opravy, jeho kopie, čas zadání objednávky; doba na zpracování objednávky; počet najetých kilometrů; SPZ, identifikační číslo vozidla (VIN), informace o používání vozidla; servisní údaje, datum začátku záruční doby; datum odevzdání vozidla, kopie smlouvy o koupi a prodeji, kopie záručního listu; opis předmětu žádosti: obsah stížnosti / požadavku, popis závady; zaznamenaný zvukový záznam (čas hlasového hovoru a totožnosti zúčastněných stran)

GDPR čl. 6 odst. 1 písm. f) - oprávněný zájem:

Máme oprávněný zájem na udržování a zlepšování kvality našich služeb zákazníkům.

Zaznamenaný volání: 1 měsíc (v odůvodněných případech až 3 měsíce)

 

Kontaktování služby zákazníkům: 1 rok

5.

Přímý prodej / přímý marketing / budování značky (komunikace při prodeji / po prodeji, newsletter) / akce, události (event) a opětovné kontaktování zákazníka po předchozím kontaktu ohledně produktů, které by zákazníka mohly zajímat ("remarketing"), a správa interních databází v této souvislosti.

I. Po návrhu na uzavření smlouvy: jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail, VIN vozidla; začátek záruční doby;; typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila), kód dealera, datum nabytí vlastnictví. V případě zákazníka – obchodní společnosti: jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail kontaktní osoby; využití možnosti testovací jízdy, model vozidla, o který zákazník projevil zájem; typ a stáří ojetého vozidla.

 

II. Návštěva prodejny (showroomu): jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail, VIN vozidla; začátek záruční doby; typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila), kód dealera, datum nabytí vlastnictví. V případě zákazníka – obchodní společnosti: jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail kontaktní osoby; model vozidla, o který zákazník projevil zájem.

 

III. Účastníci testovací jízdy: jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail, VIN vozidla; začátek záruční doby; typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila), kód dealera, datum nabytí vlastnictví. V případě zákazníka – obchodní společnosti: jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail kontaktní osoby; využití možnosti testovací jízdy, model, o který zákazník projevil zájem.

 

IV. Návštěvníci akce: jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail, VIN vozidla; začátek záruční doby; typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila), kód dealera, datum nabytí vlastnictví. V případě zákazníka – obchodní společnosti: jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail kontaktní osoby; využití možnosti testovací jízdy, model, o který zákazník projevil zájem.

 

V. Osoby na seznamu marketingové agentury: jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail, VIN vozidla; začátek záruční doby; typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila), kód dealera, datum nabytí vlastnictví. V případě zákazníka – obchodní společnosti: jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail kontaktní osoby.

 

VI. Smluvní strany splatných dohod o financování: jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail, VIN vozidla; začátek záruční doby; typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila), kód dealera, datum nabytí vlastnictví. V případě zákazníka – obchodní společnosti: jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail kontaktní osoby; datum zániku smlouvy, typ a stáří ojetého vozidla.

 

VII. Zákazníci servisu: jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail, VIN vozidla; začátek záruční doby; typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila), kód dealera, datum nabytí vlastnictví. V případě zákazníka – obchodní společnosti: jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail kontaktní osoby; typ a datum uzavření smlouvy, počet najetých kilometrů.

 

VIII. Nissan.hu, nissan.sk, nissan.cz, na online reklamní platformě společnosti Nissan nebo prostřednictvím zákaznického servisu: jméno a příjmení, Telefonní číslo; E-mail; VIN vozidla; začátek záruční doby; Typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila); Kód dealera, datum nabytí vlastnictví; V případě zákazníka – obchodní společnosti: jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail kontaktní osoby; zvyky používání, Model(y) vozidla, o které máte zájem, další údaje poskytnuté zákazníkem.

 

IX. Pro přihlášení k odběru marketingových zpráv během losování o ceny: celé jméno a příjmení, typ vozidla a zvolený komunikační kanál (e-mail, telefon a/nebo SMS).

 

X. Pro odběratele newsletteru na webových stránkách nissan.cz: jméno a příjmení, e-mailová adresa.

 

XI. Pro zájemce prostřednictvím reklamy na Facebooku: jméno a příjmení, e-mail, telefonní číslo, adresa (PSČ a město), v kontaktní osoby obch. společnosti: název společnosti, model(y) vozidla(ů), o které príjemce má zájem.

Pro dotčené fyzické osoby: GDPR článek 6, odst. 1, písm. a) – vyjádření souhlasu

 

Pro dotčené osoby, kteří nejsou fyzickými osobami (tj. kontaktní osoby společností): čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR - společnost GACE a její prodejci mají oprávněný zájem na propagaci vozidel dovážených společností GACE.

 

Pro dotčené fyzické osoby: do odvolání souhlasu

 

Pro dotčené osoby, kteří nejsou fyzickými osobami: až do zrušení odběru přímých žádostí.

6.

Měření spokojenosti zákazníků po koupi nového vozidla

Jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail; poštovní adresa, VIN vozidla; začátek záruční doby; typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila), kód dealera, datum nabytí vlastnictví.

GDPR článek 6, odst. 1, písm. a) – vyjádření souhlasu

 

do odvolání souhlasu, ale maximálně po dobu 3 měsíců

7.

Prohlášení o shodě – COC (Certificate of Conformity), a následně sledování životního cyklu vozidla (např. zasílání oznámení o servisních prohlídkách).

Průvodní list vozidla, typové schválení vozidla, údaje technického listu vozidla

GDPR článek 6, odst. 1, písm. f) – oprávněný zájem:
Je naším oprávněným zájmem, aby osvědčování shody vozidel probíhalo vhodným způsobem a aby následně sledovali životní cyklus vozidla po přiměřenou dobu.

Do okamžiku přeposlání autorizovanému prodejci, a poté po dobu pěti let.

8.

Údaje související s provedením dohodnutého servisu

Jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail; poštovní adresa, VIN vozidla; začátek záruční doby; typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila), kód dealera, datum nabytí vlastnictví.

GDPR článek 6, odst. 1, písm. b) – plnění smlouvy

 

GDPR článek 6, odst. 1, písm. f) – oprávněný zájem: Je naším oprávněným zájmem, aby servisní programy Nissan, evidované dodavateli, byly prodávány a plněny v souladu s příslušnými reklamami.

 

 

Po dobu 5 let uzavřetí smlouvy.

9.

Měření spokojenosti zákazníků servisu

Jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail, VIN vozidla; začátek záruční doby; typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila), kód dealera, datum nabytí vlastnictví; počet najetých kilometrů, datum uplynutí lhůty k provedení servisu, datum zahájení a ukončení servisu, číslo listu opravy.

GDPR článek 6, odst. 1, písm. a) – vyjádření souhlasu

do odvolání souhlasu, ale maximálně po dobu 3 měsíců

10.

Organizace testovací jízdy

Jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail; poštovní adresa, VIN vozidla; začátek záruční doby; typ zákazníka (soukromá osoba, obchodní společnost, flotila), kód dealera, datum nabytí vlastnictví.

GDPR článek 6, odst. 1, písm. a) – vyjádření souhlasu

1 rok.

11.

Stažení vozidel z trhu

VIN vozidla, důvod stažení, jméno a příjmení, poštovní adresa, telefonní číslo a e-mail zákazníka

GDPR článek 6, odst. 1, písm. c) – plnění právní povinnosti

  1. zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole, ve znění pozdějších předpisů.

 

5 let od oznámení

12.

Kontrola plnění smluvních povinností

VIN vozidla, datum první evidence vozidla, datum převodu vlastnického práva, datum vyřazení vozidla z evidence

GDPR článek 6, odst. 1, písm. b) – plnění smlouvy: kontrola řádného dodržování smluvních podmínek (např. podmínek uplatnění slev).

3 let (občanskoprávní promlčecí lhůta)

 

 

13.

Reagování na žádosti orgánů veřejné moci (např. orgánu činného v trestním řízení, finančního úřadu, soudů atd.)

Jméno a příjmení, název a adresa zaměstnavatele, povolání/náplň práce, pracovní e-mail, typ zakoupeného výrobku, datum plnění, údaje související s ekonomickými událostmi, číslo faktury, typ vozidla, SPZ, VIN vozidla, zjištěná závada na vozidle, datum zařazení vozidla do evidence, jiné osobní údaje relevantní v průběhu řízení

GDPR článek 6, odst. 1, písm. c) – plnění právní povinnosti

Po dobu trvání řízení a po dobu nezbytnou k provedení příslušné povinnosti nařízené orgánem veřejné moci.

14.

Sociální média

Jméno a příjmení, e-mail a jiné osobní údaje poskytnuté dotčenou osobou

GDPR článek 6, odst. 1, písm. f) – oprávněný zájem:
vyřizování žádostí zákazníků o vyřešení (technických a jiných) problémů zjištěných prostřednictvím sociálních médií

V případě problémů se službami zákazníkům nahlášených prostřednictvím sociálních médií: 1 rok;

 

V případě záležitostí, které se netýkají služeb zákazníkům: dokud společnost GACE nesmaže obsah (např. příspěvek) sdílený společností GACE na sociálních médiích nebo dokud uživatel nesmaže údaje (podle toho, co nastane dříve);

 

Občanskoprávní nároky: 3 let (promlčecí lhůta);

 

Správní nebo soudní řízení: po dobu trvání řízení, a 5 let od jeho pravomocného skončení.

 

15.

Soudní spory a mimosoudní řešení sporů

Údaje nezbytné pro řešení sporu, zahrnující zejména předmět sporu, osobní údaje obsažené v dokumentech týkajících se sporu, dostupné identifikační údaje (např. jméno a příjmení, adresa, místo a datum narození) v případě fyzické osoby – protistrany: identifikační údaje (např. jméno a příjmení, titul) v případě právnické osoby – zákazníka: kontaktní údaje osoby (jméno a příjmení, titul) a další kontaktní údaje nezbytné pro řešení sporu.

GDPR článek 6, odst. 1, písm. f) – oprávněný zájem:

oprávněný zájem společnosti GACE na určení, vymáhání nebo obhajobě právních nároků.

Do konce promlčecí lhůty, která se na spor vztahuje.

 

Dokumenty, včetně osobních údajů v nich obsažených, vytvořené v průběhu soudního nebo jiného řízení o řešení sporu, budeme uchovávat po dobu, po kterou budeme potřebovat prokázat obsah dokumentů.

16.

Provádění interních auditů a kontrol

Údaje nezbytné pro provádění vnitřní kontroly a auditu (např. v případě auditu služeb zákazníkům údaje obsažené v komunikaci se zákazníky).

GDPR článek 6, odst. 1, písm. f) – oprávněný zájem:

Je v oprávněném zájmu společnosti GACE provádět interní kontroly a audity k zajištění souladu s právními předpisy, zjišťovat stav dodržování právních předpisů, smluvních závazků a obchodních očekávání.

Do konce promlčecí lhůty, která se vztahuje na předmět každého auditu nebo kontroly.

  1. Domů
  2. Soukromí

Toggle ZÁKAZNICKÉ SLUŽBY menu ZÁKAZNICKÉ SLUŽBY

  • Časté otázky
  • Slovník
  • WLTP - Nové testovaní emisí
  • Zákaznické centrum - Pravidla zpracování osobních údajů
  • Hello Nissan
  • Informace pro pracovníky první pomoci

Toggle ŘADA menu ŘADA

  • Crossovery
  • Nissan Days

Toggle NETWORK menu NETWORK

  • Vyhledání prodejce
  • Nissan Intelligent Mobility
  • Stát se prodejcem Nissan

Toggle Nissan Social menu Nissan Social

  • facebook
  • youtube
  • instagram
  • Globální stránky
  • Mapa stránek
  • Centrum zpráv
  • Kariéra
  • Soukromí
  • Soubory cookie
  • Smluvní podmínky

© Nissan 2025

  • ONLINE SHOWROOM NISSAN
  • VY ZŮSTAŇTE DOMA, MY SE POSTARÁME O VÁŠ VŮZ
  • VYHLEDAT PRODEJCE