Zde uvedené obrázky a popisy jsou pouze informativní. V některých případech fotografie nezobrazují vozidla nabízená na trhu a obrázky nereprezentují konkrétní model, úroveň výbavy nebo nabídku.
Zobrazená výbava může, ale nemusí být k dispozici jako standardní nebo volitelná výbava.

Mobilní telefon používejte k připojení k síti Nissan Connect pouze tehdy, když je vozidlo bezpečně zaparkované. Systém vždy používejte v souladu s pravidly silničního provozu! Řidič by měl systém používat pouze tehdy, když je to bezpečné! Uživatelé by si měli uvědomit, že technologie hands-free může odvádět pozornost od řízení a ovlivňovat celkové ovládání vozidla.

Některé funkce a vlastnosti (včetně systému ProPILOT, inteligentního preventivního sledování a dalších výše uvedených funkcí) jsou dostupné pouze v určitých úrovních výbavy. Funkce ProPILOT je k dispozici pouze u některých vozidel. ProPILOT je pokročilá asistenční technologie řidiče, která však nemůže zabránit kolizi. Některé funkce nemusí fungovat za všech podmínek. Rychlostní limity a další omezení je nutné dodržovat! Systém ProPILOT je určen pro jízdu po rozdělených vozovkách pouze s očima upřenýma na silnici/ruce na volantu. Řidič je povinen zůstat bdělý, řídit bezpečně a být schopen vždy převzít kontrolu nad vozidlem. Systém ProPILOT je k dispozici pouze s automatickou převodovkou.

Části koženého čalounění mohou obsahovat umělou kůži.

Doba nabíjení závisí na podmínkách nabíjení, včetně typu a stavu nabíječky, teploty baterie a okolní teploty v místě použití. Uvedená doba rychlonabíjení vyžaduje použití rychlonabíječky CHAdeMO. Nissan LEAF je navržen tak, aby umožňoval většinu každodenních cest, a je vybaven ochranou proti nabíjení, která chrání baterii při opakovaném rychlém nabíjení v krátkých intervalech. Doba potřebná pro po sobě jdoucí rychlonabíjení může být delší, pokud teplota baterie aktivuje technologii ochrany baterie.

Spotřeba energie (Wh/km): kombinovaná 180-206; kombinované emise CO2 (g/km): 0. Nulové emise CO2 za jízdy jsou uvedeny pro srovnání; srovnávejte pouze s vozidly testovanými stejnými technickými postupy. Uvedený elektrický dojezd je podle nového zkušebního postupu (WLTP). Údaje jsou získány po úplném nabití baterie. Skutečné výsledky jízdy v reálném provozu se mohou lišit v závislosti na faktorech, jako je počáteční nabití baterie, příslušenství namontované po registraci, povětrnostní podmínky, styl jízdy a zatížení vozidla.