COVID-19 - AKTUÁLNÍ INFORMACE
Vážení zákazníci,
Naše autorizovaní prodejci Nissan a autorizované servisy Nissan jsou pro Vás plně otevřené v souladu s opatřeními vyhlášenými vládou ČR od 10.5.2021. Informujte se o možnostech objednání do servisu a aktuálních bezpečnostních opatřeních u vybraného autorizovaného servisního partnera Nissan.
Bezpečnost a zdraví našich zákazníků, kolegů a partnerů jsou pro nás za každých okolností prioritou číslo jedna. Vzhledem k situaci kolem onemocnění COVID-19 jsme přijali opatření, jejichž smyslem je zajistit především bezpečnost našich zákazníků i zaměstnanců.
Autorizovaní partneři značky Nissan nyní pracují se zvýšenou opatrností s ohledem na zdravotní rizika a dodržují všechna nejnovější vládní opatření týkající se onemocnění COVID-19. Všichni z nich jsou i nadále připraveni odpovědět na vaše dotazy a zajistit servis vašeho vozu nebo pomoci při výběru nového vozu Nissan.
Neváhejte navštívit našeho autorizovaného partnera Nissan, nebo můžete z pohodlí domova navštívit online showroom Nissan, objednat si servisní prohlídku Vašeho vozu Nissan – u vybraných partner je možné využit službu pick-up (seznam autorizovaných servisů naleznete zde…) nebo si objednat již vyrobený vůz v nabídce SKLADOVÝCH vozů. Spojit se s námi můžete přes kontaktní formulář online showroom, zákaznické centrum Hello Nissan nebo přímo kontaktovat autorizovaného partnera Nissan.
Otázky a odpovědi
Zdraví a bezpečnost
Jaká opatření dodržují autorizovaní partneři Nissan v zájmu omezení šíření viru a zajištění bezpečného prostředí pro své zákazníky/zaměstnance?
Pracovníci autorizovaných partnerů Nissan jsou vybaveni ochranným prostředky – rouškami, respirátory a dezinfekcí. Důsledně se řídí vládními nařízeními a maximálně se snaží chránit sebe, kolegy i zákazníky. K předání a vyzvednutí vozidla dochází na volném prostranství ve venkovních prostorách autorizovaných partnerů Nissan.
SERVIS
Potřebuji se svým vozem Nissan navštívit autorizovaný servis, ale mám obavy z přímého kontaktu se zaměstnanci servisu.
Všichni naši autorizovaní partneři Nissan vědí, jak snížit riziko šíření onemocnění COVID-19 a chápou, že je nutné dbát na veškerá hygienická opatření a vládní nařízení. Pokud je u vašeho vozu nutné provést jakékoliv servisní, údržbové nebo opravárenské práce, kontaktujte prosím místního autorizovaného partnera Nissan. Jeho zaměstnanci Vám sdělí, kdy a jakým způsobem je možné autorizovaného partnera Nissan navštívit a případě vám nabídnou, že vůz vyzvednou a zase přivezou zpět. Berte prosím ohledy na ostatní zákazníky a naše zaměstnance a nenavštěvujte naše autorizované partner Nissan, pokud máte podezření, že byste pro ně mohli představovat zdravotní riziko. Seznam autorizovaných partnerů Nissan naleznete zde.
Prodej a předání vozu
Mohu si v současné době objednat nebo vyzkoušet nový vůz Nissan?
Ano, všichni autorizovaní partneři Nissan mají již otevřené i prodejní části dealerství – showroomy. Rádi vám předvedou celé portfolio vozů Nissan a přijímají objednávky jak na nové vozy tak na širokou škálu skladových vozů. Neváhejte je tedy navštívit. Velmi rádi se s vámi spojí prostřednictvím e-mailu nebo telefonu, případně můžete využít zákaznické centrum Hello Nissan nebo online showroom. Mimo to si samozřejmě stále můžete na webu prohlédnout celé naše produktové portfolio a nakonfigurovat si svůj vlastní Nissan. Pokud se Vám nechce čekat na nový vůz, jsou k dispozici již vyrobené vozy s pevně danou konfigurací a cenou, které si v rámci současné situace můžete rezervovat, nebo objednat z pohodlí domova. Seznam vozů naleznete zde.