1.
Asistenční služba Nissan se o vás postará
MĚL JSEM NEHODU NEBO SE MI POROUCHALO AUTO, CO MÁM DĚLAT?
Zachovejte klid a zaparkujte na co nejbezpečnějším místě.
Postavte výstražný trojúhelník a nezapomeňte nosit reflexní vestu.
Zkontrolujte, zda jsou všichni (cestující, chodci) v bezpečí a nejsou vystaveni dalším rizikům.
Pokud je to nutné, zavolejte na tísňová čísla.
Připravte si údaje o vozidle (číslo podvozku a registrační značku).
Zavolejte na telefonní číslo asistenční služby Nissan Assistance: Naskenujte QR kód nebo zadejte telefonní číslo.
Uveďte přesnou polohu svého vozu (pokud možno nejbližší křižovatku).
Podrobně popište problém a uveďte své telefonní číslo.
Další kroky
Pokud na svém voze zjistíte drobný problém, naši telefonisté se vám budou snažit pomoci najít řešení po telefonu.
Pokud se nám nepodaří problém vyřešit po telefonu, pošleme k vám co nejdříve asistenční vůz Nissan Assistance. Naši technici Nissan Assistance dokáží mnoho problémů vyřešit na místě, takže se můžete ihned vrátit na cestu.
Pokud oprava na místě není možná, naše pohotovostní služba vám pomůže dostat se k nejbližšímu prodejci Nissan, kde váš vůz zkontroluje jeden z našich vyškolených techniků.
Alternativy asistenčních služeb Nissan
Pokud není možné vaše vozidlo opravit v daný den, naše pohotovostní služba vám poskytne alternativu, kterou si můžete vybrat:
1.
1.
POKRAČOVAT V CESTĚ
Asistenční služba Nissan Assistance pomůže vám a vašim spolucestujícím pokračovat v cestě nebo se dostat domů. Pomůžeme vám také najít způsob, jak opravit vaše vozidlo a vrátit se zpět k prodejci Nissan.
POKRAČOVAT V CESTĚ
Asistenční služba Nissan Assistance pomůže vám a vašim spolucestujícím pokračovat v cestě nebo se dostat domů. Pomůžeme vám také najít způsob, jak opravit vaše vozidlo a vrátit se zpět k prodejci Nissan.
POKRAČOVAT V CESTĚ
Asistenční služba Nissan Assistance pomůže vám a vašim spolucestujícím pokračovat v cestě nebo se dostat domů. Pomůžeme vám také najít způsob, jak opravit vaše vozidlo a vrátit se zpět k prodejci Nissan.
2.
2.
2.
VÝMĚNA VOZIDLA
Nissan Assistance poskytuje náhradní vůz po dobu 3 pracovních dnů, takže nezůstanete bez vozu po dobu opravy vašeho vlastního vozidla.
VÝMĚNA VOZIDLA
Nissan Assistance poskytuje náhradní vůz po dobu 3 pracovních dnů, takže nezůstanete bez vozu po dobu opravy vašeho vlastního vozidla.
VÝMĚNA VOZIDLA
Nissan Assistance poskytuje náhradní vůz po dobu 3 pracovních dnů, takže nezůstanete bez vozu po dobu opravy vašeho vlastního vozidla.
3.
3.
3.
UBYTOVÁNÍ
Pokud k nehodě dojde ve vzdálenosti větší než 50 km od vašeho domova a vy se rozhodnete počkat na opravu svého vozu, Nissan vám a vašim spolucestujícím poskytne ubytování a snídani až na 3 pracovní dny.
UBYTOVÁNÍ
Pokud k nehodě dojde ve vzdálenosti větší než 50 km od vašeho domova a vy se rozhodnete počkat na opravu svého vozu, Nissan vám a vašim spolucestujícím poskytne ubytování a snídani až na 3 pracovní dny.
UBYTOVÁNÍ
Pokud k nehodě dojde ve vzdálenosti větší než 50 km od vašeho domova a vy se rozhodnete počkat na opravu svého vozu, Nissan vám a vašim spolucestujícím poskytne ubytování a snídani až na 3 pracovní dny.
4.
4.
4.
TRANSPORT DOMŮ
Pokud váš vůz nebude opraven v servisu Nissan do 3 dnů, nemusíte se obávat, že byste uvízli v zahraničí. V takovém případě asistenční služba Nissan Assistance zorganizuje dopravu domů pro vás, vaše spolujezdce a zavazadla.
TRANSPORT DOMŮ
Pokud váš vůz nebude opraven v servisu Nissan do 3 dnů, nemusíte se obávat, že byste uvízli v zahraničí. V takovém případě asistenční služba Nissan Assistance zorganizuje dopravu domů pro vás, vaše spolujezdce a zavazadla.
TRANSPORT DOMŮ
Pokud váš vůz nebude opraven v servisu Nissan do 3 dnů, nemusíte se obávat, že byste uvízli v zahraničí. V takovém případě asistenční služba Nissan Assistance zorganizuje dopravu domů pro vás, vaše spolujezdce a zavazadla.
Často kladené otázky
Měl jsem nehodu. Mohu v tomto případě zavolat Nissan Assistance?
Samozřejmě! Naše asistenční služba se vztahuje i na nehody. I v tomto případě máte nárok na základní a doplňkové služby uvedené výše.
Co se stane, když si zabouchnu klíče ve voze nebo píchnu?
Není se čeho obávat! Asistenční služba Nissan Assistance se vztahuje i na drobné nepříjemnosti, které vás mohou na cestách potkat: vybitá baterie, docházející palivo, natankování paliva, které není vhodné pro váš motor, zlomený klíč, píchnutí, rozbitá okna a další...
Mohu zavolat asistenční službu Nissan Assistance i v případě, že mám problém v zahraničí?
Nissan Assistance poskytuje celoevropskou službu, takže vy i vaši spolucestující můžete cestovat s klidem ve více než 40 evropských zemích. (Země: Andorra, Belgie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Černá Hora, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Gibraltar, Chorvatsko, Irsko, Island, Lichtenštejnsko, Lucembursko, Makedonie, Malta, Monako, Itálie, Kypr, Německo, Nizozemsko, Norsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, San Marino, Srbsko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko (evropská část), Vatikán, Velká Británie).
V případě elektrického vozidla mohou být země upraveny. Podívejte se prosím do záruční brožury.