• Přeskočit na hlavní obsah

Asistenční Nissan

Open/Close menu
  • VOZY
  • Nabídky
  • Pro Majitele
    • NISSAN ZEN SERVIS
    • NISSAN ASSISTANCE
    • APLIKACE NISSAN
    • SYSTÉMY DO AUTA NISSANCONNECT
    • SLUŽBY NISSAN
    • UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY
    • SPECIÁLNÍ SLUŽBY
    • SVOLÁVACÍ A SERVISNÍ KAMPAŇ
    • INFORMACE O OZNAČOVÁNÍ PNEUMATIK A JEJICH LIKVIDACI
    • OZNÁMENÍ
  • O ZNAČCE NISSAN
    • Experience Nissan
    • INTELLIGENT MOBILITY
    • Koncepty Nissan
    • Newsroom
  • Užitečné odkazy
  • Hello Nissan
  • Kontaktujte nás
  • Vyhledat prodejce
  • Newsroom
  • Ceník
  • Testovací jízda
  • Stát se prodejcem Nissan
  • VOZY
Nissan Juke
Nissan Juke hybrid
Nissan Qashqai
Nový Nissan Qashqai ePower
Nový Nissan X-Trail
Nový Nissan LEAF
Nissan Ariya
Townstar Van
Nissan Interstar
Townstar Combi
Townstar Van

  • Asistenční Nissan
    Asistenční Nissan
    • SVOLÁVACÍ A SERVISNÍ KAMPAŇ
    • Uživatelská příručka
    • Zen servis
    • Objevte aplikace Nissan
    • Informační systém do auta Nissan
Asistenční Nissan

Asistenční služba Nissan se o vás postará

800 23 23 23

Mezinárodní: +420 2 3429 0880


MĚL JSEM NEHODU NEBO SE MI POROUCHALO AUTO, CO MÁM DĚLAT?

Nissan Assistance

Zachovejte klid a zaparkujte na co nejbezpečnějším místě.

Nissan Assistance

Postavte výstražný trojúhelník a nezapomeňte nosit reflexní vestu.

Nissan Assistance

Zkontrolujte, zda jsou všichni (cestující, chodci) v bezpečí a nejsou vystaveni dalším rizikům.

Nissan Assistance

Pokud je to nutné, zavolejte na tísňová čísla.

Nissan Assistance

Připravte si údaje o vozidle (číslo podvozku a registrační značku).

Nissan Assistance

Zavolejte na telefonní číslo asistenční služby Nissan Assistance: Naskenujte QR kód nebo zadejte telefonní číslo.

Nissan Assistance

Uveďte přesnou polohu svého vozu (pokud možno nejbližší křižovatku).

Nissan Assistance

Podrobně popište problém a uveďte své telefonní číslo.


Další kroky

Pokud na svém voze zjistíte drobný problém, naši telefonisté se vám budou snažit pomoci najít řešení po telefonu.

Pokud se nám nepodaří problém vyřešit po telefonu, pošleme k vám co nejdříve asistenční vůz Nissan Assistance. Naši technici Nissan Assistance dokáží mnoho problémů vyřešit na místě, takže se můžete ihned vrátit na cestu.

Pokud oprava na místě není možná, naše pohotovostní služba vám pomůže dostat se k nejbližšímu prodejci Nissan, kde váš vůz zkontroluje jeden z našich vyškolených techniků.


Alternativy asistenčních služeb Nissan

Pokud není možné vaše vozidlo opravit v daný den, naše pohotovostní služba vám poskytne alternativu, kterou si můžete vybrat:

1.

1.

1.

POKRAČOVAT V CESTĚ

 

Asistenční služba Nissan Assistance pomůže vám a vašim spolucestujícím pokračovat v cestě nebo se dostat domů. Pomůžeme vám také najít způsob, jak opravit vaše vozidlo a vrátit se zpět k prodejci Nissan.

POKRAČOVAT V CESTĚ

 

Asistenční služba Nissan Assistance pomůže vám a vašim spolucestujícím pokračovat v cestě nebo se dostat domů. Pomůžeme vám také najít způsob, jak opravit vaše vozidlo a vrátit se zpět k prodejci Nissan.

POKRAČOVAT V CESTĚ

 

Asistenční služba Nissan Assistance pomůže vám a vašim spolucestujícím pokračovat v cestě nebo se dostat domů. Pomůžeme vám také najít způsob, jak opravit vaše vozidlo a vrátit se zpět k prodejci Nissan.

2.

2.

2.

VÝMĚNA VOZIDLA

 

Nissan Assistance poskytuje náhradní vůz po dobu 3 pracovních dnů, takže nezůstanete bez vozu po dobu opravy vašeho vlastního vozidla.

VÝMĚNA VOZIDLA

 

Nissan Assistance poskytuje náhradní vůz po dobu 3 pracovních dnů, takže nezůstanete bez vozu po dobu opravy vašeho vlastního vozidla.

VÝMĚNA VOZIDLA

 

Nissan Assistance poskytuje náhradní vůz po dobu 3 pracovních dnů, takže nezůstanete bez vozu po dobu opravy vašeho vlastního vozidla.

3.

3.

3.

UBYTOVÁNÍ

 

Pokud k nehodě dojde ve vzdálenosti větší než 50 km od vašeho domova a vy se rozhodnete počkat na opravu svého vozu, Nissan vám a vašim spolucestujícím poskytne ubytování a snídani až na 3 pracovní dny.

UBYTOVÁNÍ

 

Pokud k nehodě dojde ve vzdálenosti větší než 50 km od vašeho domova a vy se rozhodnete počkat na opravu svého vozu, Nissan vám a vašim spolucestujícím poskytne ubytování a snídani až na 3 pracovní dny.

UBYTOVÁNÍ

 

Pokud k nehodě dojde ve vzdálenosti větší než 50 km od vašeho domova a vy se rozhodnete počkat na opravu svého vozu, Nissan vám a vašim spolucestujícím poskytne ubytování a snídani až na 3 pracovní dny.

4.

4.

4.

TRANSPORT DOMŮ

 

Pokud váš vůz nebude opraven v servisu Nissan do 3 dnů, nemusíte se obávat, že byste uvízli v zahraničí. V takovém případě asistenční služba Nissan Assistance zorganizuje dopravu domů pro vás, vaše spolujezdce a zavazadla.

TRANSPORT DOMŮ

 

Pokud váš vůz nebude opraven v servisu Nissan do 3 dnů, nemusíte se obávat, že byste uvízli v zahraničí. V takovém případě asistenční služba Nissan Assistance zorganizuje dopravu domů pro vás, vaše spolujezdce a zavazadla.

TRANSPORT DOMŮ

 

Pokud váš vůz nebude opraven v servisu Nissan do 3 dnů, nemusíte se obávat, že byste uvízli v zahraničí. V takovém případě asistenční služba Nissan Assistance zorganizuje dopravu domů pro vás, vaše spolujezdce a zavazadla.


Často kladené otázky

Měl jsem nehodu. Mohu v tomto případě zavolat Nissan Assistance?
Samozřejmě! Naše asistenční služba se vztahuje i na nehody. I v tomto případě máte nárok na základní a doplňkové služby uvedené výše.

Co se stane, když si zabouchnu klíče ve voze nebo píchnu?
Není se čeho obávat! Asistenční služba Nissan Assistance se vztahuje i na drobné nepříjemnosti, které vás mohou na cestách potkat: vybitá baterie, docházející palivo, natankování paliva, které není vhodné pro váš motor, zlomený klíč, píchnutí, rozbitá okna a další...

Mohu zavolat asistenční službu Nissan Assistance i v případě, že mám problém v zahraničí?
Nissan Assistance poskytuje celoevropskou službu, takže vy i vaši spolucestující můžete cestovat s klidem ve více než 40 evropských zemích. (Země: Andorra, Belgie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Černá Hora, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Gibraltar, Chorvatsko, Irsko, Island, Lichtenštejnsko, Lucembursko, Makedonie, Malta, Monako, Itálie, Kypr, Německo, Nizozemsko, Norsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, San Marino, Srbsko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko (evropská část), Vatikán, Velká Británie).
V případě elektrického vozidla mohou být země upraveny. Podívejte se prosím do záruční brožury.

NISSAN ZEN SERVIS 1 ROK V KLIDU
  1. Domů
  2. Vlastnictví
  3. Asistenční Nissan

Toggle ZÁKAZNICKÉ SLUŽBY menu ZÁKAZNICKÉ SLUŽBY

  • Časté otázky
  • Slovník
  • WLTP - Nové testovaní emisí
  • Zákaznické centrum - Pravidla zpracování osobních údajů
  • Hello Nissan

Toggle ŘADA menu ŘADA

  • Crossovery

Toggle NETWORK menu NETWORK

  • Vyhledání prodejce
  • Nissan Intelligent Mobility
  • Stát se prodejcem Nissan

Toggle Nissan Social menu Nissan Social

  • facebook
  • youtube
  • instagram
  • Globální stránky
  • Mapa stránek
  • Centrum zpráv
  • Kariéra
  • Soukromí
  • Soubory cookie
  • Smluvní podmínky

© Nissan 2023