APLIKACE NISSANCONNECT SERVICES

Vytáhněte telefon a nasedněte do auta. Poté postupujte podle těchto jednoduchých kroků a začněte používat ConnectedServices.

 

APLIKACE NISSANCONNECT SERVICES

Vytáhněte telefon a nasedněte do auta. Poté postupujte podle těchto jednoduchých kroků a začněte používat ConnectedServices.

 

APLIKACE NISSANCONNECT SERVICES

Vytáhněte telefon a nasedněte do auta. Poté postupujte podle těchto jednoduchých kroků a začněte používat ConnectedServices.

1. krok

Stažení

 

Stáhněte si aplikaci NissanConnect Services do svého chytrého telefonu stejně jako jakoukoli jinou aplikaci z Apple Store nebo Google Play Store.

 

Stáhnout z Apple Store

Stáhnout z Google Play

2. krok

Přihlaste se nebo se zaregistrujte

 

Vytvořte si v aplikaci NissanConnect Services účet nebo se přihlaste, pokud jej již máte.

 

3. krok

Do aplikace zadejte své identifikační číslo vozidla (VIN)

 

Svůj 17místný VIN najdete v osvědčení o registraci vozidla nebo zvenčí vašeho auta, v rohu palubní desky, který se setkává s čelním sklem na straně řidiče vašeho vozidla. U nového X-Trailu najdete VIN číslo v rámu dveří řidiče.

 

4. krok

Získejte párovací kód z obrazovky v autě

 

Pro Ariya, Qashqai (výroba od června 2022) a nový X-Trail: Zapněte informační systém a na domovské stránce vyberte: Widgety všech aplikací > NissanConnect Services > Informační kanály > Informace o účtu > Kód pro párování vozu. Pokud se složka „Informace o účtu“ nezobrazí, přejděte na „Upravit seznam kanálů“ a zvolte „Ano“. Poté se vraťte na stránku „Informace o účtu“.

Pro Juke, Leaf, Qashqai (výroba do června 2022), X-Trail a Navara: Zapněte informační systém a na domovské stránce vyberte: Info > NissanConnect Services > Informační kanály > Informace o účtu > Kód pro párování vozu. Pokud se složka „Informace o účtu“ nezobrazí, přejděte na „Upravit seznam kanálů“ a zvolte „Ano“. Poté se vraťte na stránku „Informace o účtu“.

 

5. krok

Zadejte svůj párovací kód do aplikace

 

Vraťte se do aplikace a zadejte párovací kód. Potvrdí, že vaše služby jsou aktivovány. Jakmile bude vše hotové, můžete vyrazit. Od této chvíle jste připojení i během jízdy.

 

Potřebujete pomoc?

Potřebujete pomoc?

Potřebujete pomoc?

Nissan call center

Ozvěte se

Kontaktujte nás kdykoli na čísle 800 23 23 23, chatujte s námi na našich stránkách nebo jednoduše vyplňte kontaktní formulář, pokud chcete odpověď e -mailem.

Všechny vaše otázky zodpovězeny

Všechny vaše otázky zodpovězeny

Všechny vaše otázky zodpovězeny


Upozorňujeme, že aktivace vašich služeb může trvat až 24 hodin.