ČASTO KLADENÉ DOTAZY
Veškeré otázky a odpovědi níže se týkají služeb NissanConnect Services, které jsou dostupné skrze infotainment ve voze a NissanConnect Services aplikaci pro smartphone.
ÚČET
Registrace a Vytvoření účtu
Co mohu dělat, když se mi nedaří vytvořit uživatelský účet?
Pokud během registrace narazíte na nějaké problémy, postupujte podle návodu uvedeného níže:
- Máte už v minulosti vytvořený uživatelský účet NissanConnect Services? V takovém případě se nemůžete znovu zaregistrovat pomocí stejné e-mailové adresy. Pro získání nového hesla a přihlášení stačí kliknout na tlačítko „Zapomněli jste heslo?“.
- Je vaše e-mailová adresa napsána správně? (Zkontrolujte prosím mezery nebo chybějící písmeno.)
- Jsou vyplněna všechna pole?
- Je vaše heslo správné?
Pokud problémy přetrvávají, může to být způsobeno tím, že vozidlo je registrováno na předchozího uživatele – zákaznický servis vám s tímto může pomoci, kontaktujte jej na 800 23 23 23.
Co mám dělat, když neobdržím potvrzovací e-mail?
Potvrzovací e-mail by měl dorazit do vaší doručené pošty během několika minut od vytvoření účtu.
Zkontrolujte, jestli e-mailová adresa byla zadána správně.
Pokud není ve vaší doručené poště, zkontrolujte prosím další složky (např. složku spamu).
Pokud to nepomůže, kontaktujte prosím náš tým zákaznických služeb na 800 23 23 23 nebo klikněte na tento odkaz a odešlete dotazovací formulář.
Proč není akceptováno identifikační číslo mého vozidla (VIN)?
Prostřednictvím webové stránky zkontrolujte, zda je vaše vozidlo kompatibilní s touto aplikací. Zkontrolujte také, zda jsou znaky VIN, které jste zadali, napsány velkými písmeny a zda nebyl zadán znak „0“ (číslo) místo „O“ (písmeno) nebo naopak.
Zkontrolujte, zda nebyly zadány mezery nebo symboly, protože nebudou rozpoznány.
Kde najdu svůj párovací kód?
Váš párovací kód najdete po zapnutí infotainmentu a výběrem na domovské stránce:
Informace > NissanConnect Services > Informační kanály > Informace o účtu > Párovací kód vozu
Pokud složka „Informace o účtu“ není ve vašem vozidle viditelná, budete muset „Aktualizovat seznam kanálů“.
Chcete-li to provést, postupujte podle pokynů v navigačním systému: Nastavení > NissanConnect Services > Nastavení informačních kanálů > Upravit seznam kanálů > Aktualizovat seznam kanálů > Ano
Váš párovací kód by se nyní měl zobrazit po přechodu zpět na Informace o účtu.
Budu muset být ve vozidle, abych mohl aktivovat tyto služby?
Ano, k dokončení procesu párování budete muset být ve svém vozidle.
Kde mohu získat pomoc/pokyny pro použití aplikace?
Další informace o službách NissanConnect naleznete zde.
Můj párovací kód se nezobrazuje, co mohu dělat?
Pokud složka „Informace o účtu“ není ve vašem vozidle viditelná, budete muset „Aktualizovat seznam kanálů“.
Chcete-li to provést, postupujte podle pokynů v navigačním systému: Nastavení > NissanConnect Services > Informační kanál > Upravit seznam kanálů > Aktualizovat seznam kanálů > Ano
Nyní by se měl objevit váš párovací kód.
Jak si vytvořím uživatelský účet prostřednictvím aplikace NissanConnect Services?
Stáhněte si aplikaci z App Store nebo Google Play. Budete navigováni jednotlivými kroky vytvoření účtu.
Bude v aplikaci fungovat moje přihlášení You+Nissan?
Účet You+Nissan není kompatibilní s aplikací NissanConnect Services. Nezapomeňte si vytvořit účet přímo v aplikaci, abyste mohli používat připojené služby.
Mohu si vytvořit uživatelský účet pomocí infotainmentu?
Ne, pomocí vašeho infotainmentu nemůžete vytvořit uživatelský účet.
Neobdržel jsem potvrzovací e-mail. Co můžu dělat?
Potvrzovací e-mail by měl dorazit do vaší doručené pošty během několika minut od vytvoření účtu.
Zkontrolujte, jestli e-mailová adresa byla zadána správně.
Pokud není ve vaší doručené poště, zkontrolujte prosím další složky (např. složku spamu).
Pokud to nepomůže, kontaktujte prosím náš tým zákaznických služeb Hello Nissan na 800 23 23 23 nebo klikněte na tento odkaz a odešlete dotazovací formulář.
Při pokusu o registraci se mi stále zobrazuje chybová zpráva, proč?
Existuje několik možností. Vše vozidlo mohlo být registrováno k jinému účtu. Váš e-mail již může být také zaregistrován. Je také možné, že vaše heslo nesplňuje požadavky.
Pokud narazíte na problém, kontaktujte prosím náš tým zákaznických služeb Hello Nissan na 800 23 23 23 nebo klikněte na tento odkaz a odešlete dotazovací formulář.
Musím se pro registraci připojit přes bluetooth?
Pro registraci vozidla se nemusíte připojovat přes bluetooth.
K registraci a spárování vozidla budete potřebovat:
- mít svůj smartphone s kvalitní mobilní sítí
- být ve vozidle a zkontrolovat, zda se vaše vozidlo nachází v oblasti s dobrým signálem
Jak dlouho by měl proces registrace trvat?
Proces registrace a párování by neměl trvat déle než 15 minut.
Co mám dělat, když proces registrace nefunguje?
Pokud během registrace narazíte na nějaké problémy, postupujte podle následujícího návodu.
- Byl již vytvořen uživatelský účet služeb NissanConnect Services někdy v minulosti? V takovém případě se nemůžete znovu zaregistrovat pomocí stejné e-mailové adresy. Pro získání nového hesla a přihlášení stačí kliknout na tlačítko „Zapomněli jste heslo?“.
- Napsali jste svou e-mailovou adresu správně? (zkontrolujte prosím mezery a velká písmena, protože se rozlišují velká a malá písmena).
- Jsou vyplněna všechna pole?
- Je vaše heslo správné?
Pokud to nepomůže, kontaktujte prosím náš tým zákaznických služeb Hello Nissan na 800 23 23 23 nebo klikněte na tento odkaz a odešlete dotazovací formulář.
Aktivace Služeb
Jak aktivovat služby?
Chcete-li aktivovat své služby, budete muset spárovat své vozidlo s aplikací NissanConnect Services pro smartphony.
- Nejprve si prosím nainstalujte do svého smartphonu aplikaci NissanConnect Services a zaregistrujte se, abyste si vytvořili účet.
- Poté budete muset zadat identifikační číslo svého vozidla (VIN).
- Po zadání VIN zapněte svůj systém infotainment a na domovské stránce vyberte: {{Informace > NissanConnect Services > Informační kanály > Informace o účtu > Párovací kód vozu}}
- Zadejte tento kód do aplikace svého smartphonu.
Jakmile úspěšně dokončíte tento krok, máte hotovo.
Pokud složka „Informace o účtu“ není ve vašem vozidle viditelná, budete muset „Aktualizovat seznam kanálů“.
Chcete-li to provést, postupujte podle pokynů v navigačním systému: {{Nastavení > NissanConnect Services > Nastavení informačních kanálů > Upravit seznam kanálů > Aktualizovat seznam kanálů > Ano.}}
Váš {{párovací kód}} by se nyní měl zobrazit po přechodu zpět na Informace o účtu.
Jak dlouho musím čekat, než budou moje služby aktivovány?
Aktivace všech vašich služeb může trvat až 24 hodin. Zkontrolujte, jestli je vaše vozidlo nachází v oblasti s dobrým pokrytím a že aplikace byla aktualizována. Můžete si také vynutit ukončení aplikace a poté ji znovu spustit.
Po 24 hodinách můžete přejít na Profil > Údaje o vozidle a v části Stav bude uvedeno „Aktivováno“. Pokud nejsou aktivovány všechny služby, kontaktujte zákaznický servis.
Koupil jsem si ojetý Nissan, jak si mohu služby aktivovat?
Pokud jste si koupili ojetý Nissan, můžete použít stejný proces párování jako u nového vozidla. Podrobné kroky naleznete zde.
Pokud se vám stále zobrazují chyby, vaše vozidlo je pravděpodobně stále spárováno s účtem předchozího vlastníka. Chcete-li tento problém vyřešit, máte tyto možnosti:
- Kontaktujte předchozího majitele a požádejte ho, aby odpojil vozidlo od svého účtu
- Kontaktujte centrum zákaznické podpory na čísle 800 23 23 23
Kde najdu podmínky své smlouvy?
Pokud již své služby využíváte, smluvní podmínky jsou dostupné prostřednictvím aplikace.
Máte-li přístup ke své aplikaci pro smartphony, můžete procházet profilem a kliknout na „Smluvní podmínky“ v části „O aplikaci“.
Koupil jsem si ojetý Nissan a nedokážu služby aktivovat. Zobrazují se mi chybové zprávy.
Pokud se vám stále zobrazují chyby, vaše vozidlo je pravděpodobně stále spárováno s účtem předchozího zákazníka vozidla. Chcete-li tento problém vyřešit, máte tyto možnosti:
- Kontaktujte předchozího majitele a požádejte ho, aby odpojil vozidlo od svého účtu
- Kontaktujte centrum zákaznické podpory na čísle 800 23 23 23
Jak zjistím, které služby mám k dispozici v mém Nissanu?
Po spárování vozidla s aplikací NissanConnect Services můžete stisknutím ikony košíku zvýrazněné v pravém horním rohu domovské obrazovky aplikace NCS zjistit, které služby jsou ve vašem vozidle dostupné. Budete vyzváni k přechodu do obchodu NissanStore a zobrazí se vám seznam služeb aktuálně dostupných ve vašem vozidle.
Poté můžete kliknutím na jednotlivé služby:
- přečíst si popis;
- sledovat datum ukončení služby;
- deaktivovat/znovu aktivovat předplatné služby;
- přečíst si obchodní podmínky;
Připojení vozidla
Jak mohu přepínat mezi vozidly, pokud jich mám v aplikaci NissanConnect Services více než jedno?
Přepínání vozidel lze provést z domovské stránky aplikace NissanConnect Services.
V levé horní části aplikace klikněte na název vozidla (např. JUKE, LEAF, NAVARA...). Zobrazí se seznam všech aut aktuálně přidaných k vašemu účtu.
Jak přidám své vozidlo do aplikace NissanConnect Services?
Svůj Nissan můžete přidat do služeb NissanConnect ve dvou krocích:
1. Zadejte identifikační číslo svého vozidla (VIN). Vaše VIN najdete v osvědčení o registraci vozidla, záruční knížce nebo na palubní desce vašeho vozu.
2. Zadejte párovací kód přes: Informace > NissanConnect Services > Informační kanály > Informace o účtu > Párovací kód vozu
Jak odstraním vozidlo z aplikace?
Vaše vozidlo Nissan můžete z aplikace odebrat tak, že přejdete do svého profilu, kliknete na vozidlo, které chcete deaktivovat, a poté kliknete na tlačítko „Odstranit toto vozidlo z aplikace“.
Deaktivace služeb
Které služby mohu deaktivovat a jak?
Své připojené služby NissanConnect Services můžete deaktivovat tak, že přejdete na stránku profilu, vyberete jméno vozidla, jehož služby chcete deaktivovat, a nakonec vyberete „Deaktivovat“.
Upozorňujeme, že funkce nelze deaktivovat jednotlivě, použití této funkce povede k deaktivaci všech funkcí NissanConnect, které byly aktivovány.
Je možné znovu aktivovat služby, poté co byly deaktivovány?
Služby je možné znovu aktivovat, a to i po deaktivaci.
Pokud nemáte účet: pro spárování auta budete muset provést několik kroků, podrobný postup najdete zde.
Pokud již máte účet: Po přihlášení ke svému účtu můžete službu znovu aktivovat.
Jak zjistím, zda bylo mé vozidlo deaktivováno?
Potvrzením, že vaše vozidlo bylo úspěšně deaktivováno je, že na domovské stránce aplikace neuvidíte o něm žádné informace.
Pokud se stále zobrazují informace o vašem vozu Nissan (počet ujetých kilometrů, stav uzamčení atd.), je vaše vozidlo stále aktivováno.
Pokud nemůžete vozidlo deaktivovat, kontaktujte prosím linku zákaznické podpory uvedenou v aplikaci.
Chtěl bych dočasně deaktivovat funkci přenosu dat. Je to možné?
Sdílení dat můžete kdykoli ukončit.
Při každém nastartování vás vozidlo požádá o povolení sdílení dat. Jednoduše odmítněte sdílení dat a vaše data nebudou sdílena s aplikací NissanConnect Services.
Sdílení dat můžete také kdykoli ukončit tím, že na svém infotainmentu přejdete do Nastavení> Služby NissanConnect> Režim soukromí> Odmítnutí. Zabrání to aplikaci NissanConnect v přijímání jakýchkoli dat.
Koupil jsem si ojetý Nissan, budu muset služby deaktivovat nebo budou deaktivovány automaticky?
Pokud jste si koupili ojetý Nissan, předchozí majitel pravděpodobně odstranil vozidlo ze své aplikace.
Chcete-li to zkontrolovat, budete muset přidat vozidlo pomocí 5 kroků aktivačního procesu, který je k dispozici zde. Pokud se vyskytne problém, kontaktujte zákaznické centrum.
OBECNÉ
Obecné
Co jsou služby NissanConnect?
Služby NissanConnect vám umožňují vzdáleně ovládat některé funkce vašeho vozidla pomocí aplikace pro smartphony.
Která vozidla jsou vybavena službami NissanConnect Services?
Chcete-li zjistit, která vozidla Nissan jsou vybavena službami NissanConnect, klikněte zde.
Data zobrazená vedle mého vozidla na mé osobní domovské stránce v aplikaci NissanConnect Services jsou zastaralá nebo se nezobrazují vůbec. Proč je tomu tak?
Aby bylo možné odesílat informace do vaší aplikace NissanConnect Services, musí mít vaše vozidlo dobré internetové připojení.
Zkontrolujte, jestli se vaše vozidlo nachází v oblasti s dobrým pokrytím sítě a přejetím dolů po obrazovce obnovte svou domovskou stránku a aktualizujte přijaté informace.
Rád bych své vozidlo prodal. Jak smažu svá data?
Dálkové vymazání dat můžete provést přímo z aplikace:
1. Klikněte na tlačítko profilu zobrazené na domovské stránce.
2. Klikněte na vozidlo (např. JUKE, LEAF…).
3. Projděte stránkou a klikněte na „Odstranit údaje o vozidle“
Po potvrzení odstranění a restartu vozidla budou všechna historická data vozidla odstraněna. Zahrnuje to položky, jako jsou předchozí cíle cest, předvolby rádia apod.
Zkontrolujte deaktivaci služby stisknutím tlačítka Deaktivovat a poté odpojte vozidlo od aplikace.
Ve kterých zemích mohu používat NissanConnect?
Země, kde jsou služby NissanConnect dostupné: Německo, Švýcarsko, Česká republika, Velká Británie, Portugalsko, Španělsko, Irsko, Itálie, Belgie, Francie, Lucembursko, Nizozemsko, Maďarsko, Polsko, Slovensko, Rakousko, Kypr, Dánsko, Estonsko, Finsko, Lotyšsko, Litva, Norsko, Švédsko, Rusko, Albánie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Chorvatsko, Řecko, Island, Makedonie, Malta, Moldavsko, Černá Hora, Rumunsko, Srbsko, Slovinsko.
Na jakých smartphonech lze aplikaci NissanConnect Services používat?
Aplikace NissanConnect Services je kompatibilní s většinou smartphonů s operačními systémy iOS a Android:
- iPhone, iPad nebo iPod Touch se systémem iOS 11.0 nebo vyšším
- zařízení Android se systémem Android 4.3 a vyšším
Před stažením aplikace NissanConnect Services se ujistěte, že vaše zařízení má nejnovější aktualizaci softwaru.
Nemohu využívat své služby. Proč je tomu tak?
Jeden z nejčastějších problémů souvisí se špatnou úrovní signálu – je to proto, že aplikace NissanConnect Services vyžaduje pro svou funkci stabilní připojení k internetu.
Je možné, že projíždíte oblastí, kde váš poskytovatel mobilních služeb nemá dostatečně silný datový signál. Pokud je signál slabý, můžete ztratit připojení k internetu a některé aplikace služeb NissanConnect nebudou kvůli tomu správně fungovat.
Jak ve svém infotainmentu zresetuji služby NissanConnect Services do továrního nastavení?
Chcete-li obnovit tovární nastavení vozu, klikněte na: Nastavení > Další nastavení > Obnovit všechna nastavení na výchozí.
Po zadání párovací kód a přijetí smluvních podmínek nemohu přidat své vozidlo a proces dokončit. Co mohu udělat pro vyřešení problému?
Pokud čelíte problémům s přidáním vozidla do aplikace:
- Zkontrolujte, jestli jste dodrželi 6 kroků procesu párování.
- Zkontrolujte, zda jste nezadali chybně své identifikační číslo vozidla.
- Zkontrolujte, zda je vaše vozidlo v oblasti s dobrým pokrytím signálem.
Pokud problém přetrvává, kontaktujte zákaznický servis Hello Nissan.
Jsou služby NissanConnect Services bezplatné nebo placené?
Některé služby NissanConnect Services jsou zdarma a některé jsou placené. Chcete-li se dozvědět více, klikněte zde.
NissanConnect Services App
Kde si mohu aplikaci stáhnout?
Stáhněte si aplikaci z App Store nebo Google Play.
Proč se nemohu přihlásit do aplikace NissanConnect Services?
Nejprve zkontrolujte WiFi nebo datové připojení, protože pro fungování aplikace musíte být připojeni k internetu.
Ujistěte se také, že jste dokončili celý proces registrace, protože by vám to mohlo bránit v úspěšném přihlášení.
Jaké informace budu potřebovat k vytvoření účtu?
K vytvoření účtu budete potřebovat pouze své jméno, e-mailovou adresu a zemi trvalého pobytu.
Poté budete požádáni o ověření vaší e-mailové adresy pouhým kliknutím na odkaz zaslaný přímo do vaší e-mailové schránky. Nezapomeňte zkontrolovat složku nevyžádané pošty/spamu.
Jaké informace budu potřebovat k aktivaci aplikace NissanConnect Services?
Pro získání párovacího kódu potřebujete po vytvoření účtu pouze identifikační číslo vozidla (VIN) a být uvnitř vozidla.
Jak dlouho potrvá, než budu moci aplikaci používat?
Stažení aplikace NissanConnect Services a vytvoření účtu by nemělo trvat déle než 10 minut, v závislosti na rychlosti stahování.
Po spárování vozidla může aktivace všech služeb trvat až 24 hodin. Zkontrolujte, zda se vaše vozidlo nachází v oblasti s dobrým signálem.
Jaká je minimální verze softwaru požadovaná pro telefony Android/Apple, aby aplikace fungovala správně?
Služby NissanConnect spolupracují s:
- iPhone, iPad nebo iPod Touch se systémem iOS 11.0 nebo vyšším
- zařízením Android se systémem Android 4.3 a vyšším
Některé funkce v aplikaci se nezobrazují a nelze je použít – proč tomu tak je a co mohu dělat?
Po spárování vozidla může aktivace všech služeb trvat až 24 hodin. Zkontrolujte, zda se vaše vozidlo nachází v oblasti s dobrým signálem.
Moje uživatelské jméno a/nebo heslo nebylo v aplikaci akceptováno – co mohu dělat?
ZKONTROLOVAT E-MAIL A HESLO
Zkontrolujte prosím, zda používáte správné uživatelské jméno a heslo. Pokud jsou napsána chybně, může se zobrazit chybová zpráva
ZKONTROLUJTE PŘIPOJENÍ K INTERNETU
Zkontrolujte, zda má vaše zařízení řádné připojení k internetu.
Zkuste se také připojit k Wi-Fi, máte-li slabé pokrytí sítě signálem.
OBNOVIT HESLO
Pokuste se obnovit své heslo kliknutím na tlačítko „Zapomenuté heslo“.
Po zadání párovacího kódu a přijetí smluvních podmínek nemohu přidat své vozidlo a proces dokončit. Co mohu udělat pro vyřešení problému?
Pokud čelíte problémům s přidáním vozidla do aplikace:
- Zkontrolujte, jestli jste dodrželi 6 kroků procesu párování.
- Zkontrolujte, zda jste nezadali chybně své identifikační číslo vozidla.
- Zkontrolujte, zda je vaše vozidlo v oblasti s dobrým pokrytím signálem.
Pokud problém přetrvává, kontaktujte zákaznický servis Hello Nissan.
Ochrana dat
Jsou moje osobní údaje uloženy bezpečně a jak dlouho se budou uchovávat?
Zpracování osobních údajů osob v EU se řídí nařízením GDPR (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů), aplikace NissanConnect Services a veškeré využití s ní souvisejících dat je v souladu s nařízením GDPR.
Kde najdu a přečtu si Všeobecné obchodní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů?
Podmínky použití aplikace si můžete přečíst přímo ze své aplikace v sekci profilu. Můžete si je také stáhnout z webu Nissan na stránce NissanConnect Services.
Ukradli mi smartphone. Jak zajistím ochranu svých osobních údajů?
Pokud byl váš smartphone odcizen, kontaktujte zákaznickou podporu.
Na dálku vám pomohou s odpojením vozidla od vašeho účtu. Údaje o vašem vozidle pak nebudou k dispozici.
Co se stane, když odmítnu vyskakovací okno o soukromí (které se objeví, když zapnu zapalování ve svém vozidle)?
Pokud odmítnete sdílet data – automaticky se aktivuje režim soukromí. Znamená to, že s aplikací NissanConnect Services nejsou sdílena žádná data z vašeho vozidla.
Aktivní budou pouze kritické funkce, jako je tísňové volání.
Jak mohu zajistit ochranu svých dat, když vozidlo prodám?
Když prodáváte své vozidlo, zkontrolujte, zda používáte funkci „Dálkové vymazání dat“:
Můžete to udělat z aplikace:
1. Klikněte na tlačítko profilu zobrazené na domovské stránce.
2. Klikněte na vozidlo (např. JUKE, LEAF…) a vyberte „Smazat data vozidla“
Po nastartování vozidla budou všechna historická data vašeho vozidla odstraněna.
3. Klikněte na „Odstranit toto vozidlo z aplikace“.
Nový majitel si bude muset přidat vozidlo do svého účtu a nenajde žádná data související s vašimi předchozími cestami.
Jak smažu všechny osobní údaje uložené v mém vozidle?
Všechny své osobní údaje, včetně minulých cest, můžete smazat kliknutím na sekci svého profilu a poté výběrem vozidla v části „Údaje o vozidle“.
Infotainment můžete také resetovat na tovární nastavení: Nastavení > NissanConnect Services > Obnovit všechna nastavení služeb NissanConnect na výchozí
Musím při každém přístupu k aplikaci zadávat heslo?
Pokud jste se odhlásili, budete muset při přihlášení zadat své heslo. Po určité době nečinnosti nebo vyskytne-li se v aplikaci problém, můžete být odhlášeni.
Bezpečnost
Proč nebylo moje heslo akceptováno?
Zkontrolujte, zda jste nezadali špatně heslo nebo zda jsou správně přepnuta velká/malá písmena.
Pokud chyba přetrvává, můžete své heslo resetovat kliknutím na odkaz „Zapomenuté heslo“ ve vaší aplikaci NissanConnect Services a e-mail by měl dorazit do vaší schránky během několika minut po vyžádání nového hesla.
Pokud není ve vaší doručené poště, zkontrolujte prosím další složky (např. složku spamu).
Co je 4místný PIN kód?
4místný PIN je bezpečnostní kód, který chrání vaše vozidlo před jakýmkoliv potenciálním zneužitím. Zabrání např. někomu, kdo má přístup k vašemu telefonu, odemknout vozidlo vaším jménem.
Aplikace bude požadovat 4místný PIN, kdykoli bude chtít někdo zamknout nebo odemknout vaše vozidlo.
Zapomněl jsem svůj 4místný PIN kód. Co můžu dělat?
Pokud jste zapomněli svůj 4místný PIN kód, zvolte si „Vytvořit/resetovat bezpečnostní kód“ přímo ve vaší aplikaci.
Budete navigováni nastavením nového PIN kódu. Při provádění těchto kroků musíte mít přístup ke svému vozidlu.
Jak zablokuji aplikaci v případě ztráty nebo odcizení telefonu?
Pokud byl váš smartphone odcizen, zvolte si ve vozidle režim Soukromí.
1. Při každém nastartování vás vozidlo požádá o povolení sdílení dat. Jednoduše odmítněte sdílení dat a vaše data nebudou sdílena s aplikací NissanConnect Services.
nebo
2. Sdílení dat můžete také kdykoli ukončit tím, že na svém infotainmentu přejdete do Nastavení> Služby NissanConnect> Režim soukromí> Odmítnutí.
Odmítnutí v režimu soukromí zabrání vaší aplikaci NissanConnect v přijímání jakýchkoli dat.
Poté prosím kontaktujte zákaznický servis na čísle 800 23 23 23. Pomohou vám při odpojení vozidla od vašeho účtu.
Má někdo jiný přístup k údajům uloženým v mé aplikaci?
Ne, informace uložené ve vašem účtu jsou soukromé. Pokud máte podezření, že někdo má přístup k vaší aplikaci, změňte heslo podle postupu uvedeného v aplikaci.
Ostatní uživatelé
Mohu propojit aplikaci NissanConnect Services s vozidlem, které nevlastním?
Chcete-li propojit svoji aplikaci s vozidlem, budete muset mít jeho klíč a být ve vozidle.
Poté můžete provést párování aplikace a vozidla. Vyžádejte si souhlas majitele vozidla.
Lze aplikaci NissanConnect Services používat ve spojení s více než jedním vozidlem?
Ano, ke svému účtu NissanConnect Services můžete připojit neomezený počet vozidel.
Další vozidla můžete přidat kliknutím v levé horní části obrazovky na název svého aktuálního vozidla („JUKE“, „LEAF“...) a poté na „Přidat vozidlo“.
Vozidlo může být v daném okamžiku připojeno pouze k jednomu účtu.
Rozpoznávání hlasu
Mohu používat hlasového asistenta telefonu přímo z auta?
Ano, stačí si v telefonu povolit Siri nebo Google Assistant.
Zkontrolujte, jestli jsou tyto aplikace v nastavení telefonu povoleny. Chcete-li je aktivovat, budete muset dlouze stisknout tlačítko hlasového příkazu na volantu.
Jak používat funkci rozpoznávání hlasu?
Chcete-li aktivovat rozpoznávání hlasu, krátce stiskněte příslušné tlačítko na volantu.
Po stisknutí tlačítka systém navrhne, jak vyslovit váš požadavek pro dosažení nejlepších výsledků.
Abyste dosáhli nejlepších výsledků, pro funkci „Street Navigation“ použijte adresu ulice včetně názvu města. Příklad: „Go to Downing Street 10, London“
Abyste dosáhli nejlepších výsledků, u bodu zájmu uveďte název města. Příklad: „Find Twickenham stadium in London“
KONEKTIVITA
Apple CarPlay
Aplikace Apple CarPlay nefunguje. Co můžu dělat?
Pokud Apple CarPlay nefunguje, zkontrolujte, že:
- používáte certifikovaný kompatibilní kabel,
- máte aktivovanou Siri v nastavení vašeho iPhone,
- akceptujete vyskakovací zprávu, když připojíte iPhone k USB,
- kabel, který používáte, není znečištěný,
- že pouzdro telefonu, pokud jej máte, umožňuje úplné zasunutí konektoru,
- váš nabíjecí port není znečištěný a prach nebrání připojení kabelu.
Musí být Siri povolena, aby bylo možné používat Apple CarPlay?
Ano, abyste mohli využívat všechny funkce Apple CarPlay, budete muset povolit Siri v nastavení zařízení se systémem IOS.
Stane se to automaticky , když se připojíte k Apple Carplay.
Jak aktivuji Apple CarPlay ve svém vozidle?
Když poprvé připojíte telefon k vozidlu bez toho, abyste jej řídili, zobrazí se vyskakovací okno.
Poté budete dotázáni, zda se chcete připojit ke svému vozidlu.
Připojil jsem svůj telefon díky funkci Apple CarPlay, ale nevidím všechny aplikace zobrazené na obrazovce. Některé z mých aplikací chybí.
Ne všechny vaše aplikace jsou kompatibilní s Apple CarPlay. Vaše vozidlo bude zobrazovat pouze aplikace kompatibilní s Apple CarPlay.
Zdá se, že tlačítka na volantu a ovládání hlasitosti nefungují spolu s telefonem – jak to opravím?
Směrová tlačítka na volantu nemohou ovládat váš iPhone. Když zrcadlíte obrazovku svého smartphonu na obrazovku vašeho infotainmentu, aplikace a menu lze procházet dotykem, stejně jako na vašem telefonu.
Mohu si zvolit a vybrat funkce z mého telefonu, které se budou zobrazovat a používat v mém vozidle?
Vaše vozidlo zobrazí všechny aplikace kompatibilní s Apple CarPlay.
Můžete si vybrat ze zobrazených aplikací a použít je podle svých potřeb.
Nemůžete omezit seznam aplikací, které se zobrazí na obrazovkách. Zobrazí se všechny.
Když používám aplikaci Apple CarPlay, neustále se odpojuje – co mám dělat?
Zkontrolujte prosím kabel USB, jestli je kompatibilní a neznečištěný – může to mít vliv na připojení k Apple CarPlay.
Zkontrolujte, jestli používáte originální kabel od výrobce.
Mohu používat Siri přímo z auta?
Ano, stačí povolit Siri v nastavení telefonu. Poté dlouze stiskněte tlačítko hlasových příkazů ve vašem vozidle.
Jak aktivuji Siri?
Chcete-li aktivovat Siri ve vašem vozidle s podporou CarPlay, budete muset dlouze stisknout tlačítko hlasových příkazů na volantu.
Android Auto
Mohu používat Apple Carplay ze svého telefonu s Androidem?
Apple CarPlay není kompatibilní se zařízeními, která nepoužívají iOS.
Mohu používat funkci „Android Auto“ bez USB kabelu?
Aplikaci „Android Auto“ nemůžete používat bez USB kabelu, Nissan doporučuje používat originální kabel výrobce.
Pokud máte operační systém Android 9 nebo nižší, musíte svůj smartphone připojit k autu a zkontrolovat, zda máte v telefonu nainstalovanou aplikaci „Android Auto“. Aplikaci „Android Auto“ najdete v Google Play.
Aplikace „Android Auto“ nefunguje, co mohu dělat?
Pokud vaše aplikace „Android Auto“ nefunguje, zkuste použít jednu z níže uvedených metod:
- Pokud máte Android 9 nebo nižší, zkontrolujte, jestli jste si stáhli aplikaci „Android Auto“ z obchodu s aplikacemi. (Pokud jste aktualizovali starší systém Android na Android 10, budete si také muset stáhnout aplikaci „Android Auto“)
- Použijte oficiální kabel kompatibilní s vaším smartphonem
- Zkontrolujte, jestli není kabel, který používáte, znečištěný
- Zkontrolujte, jestli pouzdro telefonu, pokud jej používáte, umožňuje úplné zasunutí konektoru
- Zkontrolujte, jestli je váš nabíjecí port čistý a jestli prach nebrání připojení kabelu
Připojil jsem svůj telefon díky funkci Android Auto, ale nevidím všechny aplikace zobrazené na obrazovce. Některé z mých aplikací chybí.
Ne všechny vaše aplikace jsou kompatibilní s „Android Auto“. Vaše vozidlo bude zobrazovat pouze aplikace kompatibilní s „Android Auto“.
Jak zjistím, zda je můj telefon kompatibilní?
Chcete-li zkontrolovat kompatibilitu vašeho telefonu s aplikací, navštivte webovou stránku Android Auto.
Mohu si zvolit a vybrat funkce z mého telefonu, které se budou zobrazovat a používat v mém vozidle?
Ve vašem vozidle se zobrazí všechny aplikace kompatibilní se systémem Android Auto.
Můžete si vybrat ze zobrazených aplikací a použít je podle svých potřeb.
Nemůžete omezit seznam aplikací, které se zobrazí na obrazovkách. Zobrazí se všechny.
Když používám aplikaci Android Auto, neustále se odpojuje – co mám dělat?
Zkontrolujte prosím kabel USB, jestli je kompatibilní a neznečištěný – může to mít vliv na připojení k Android Auto.
Zkontrolujte, jestli používáte originální kabel od výrobce.
Mohu používat Google Assistant přímo z auta?
Ano, stačí povolit Google Assistant v nastavení a dlouhým stisknutím tlačítka hlasové asistence ve vašem vozidle.
Jak aktivuji Google Assistant?
Chcete-li aktivovat asistenta Google, ve svém vozidle s automatickým systémem Android, stačí dlouze stisknout tlačítko hlasových příkazů umístěné na volantu.
MAPY A AKTUÁLNÍ INFORMACE
Aktuální dopravní informace
Jaké jsou výhody přímých dopravních informací „Live Traffic Information“?
Tato funkce vám poskytne aktuální informace o stavu dopravy a pomocí barev zobrazí místa s přehuštěnou dopravou a problémy na silnicích.
Díky tomu se rychle zobrazí cesta a můžete rychle porozumět aktuální dopravní situaci.
Při výběru trasy do cíle cesty se přímo zohledňuje dopravní situace. Navrhovaná cesta bude optimalizována tak, abyste se dostali tam, kam potřebujete, v co nejkratším čase.
Jak aktuální jsou zobrazené informace?
Informace o dopravní situaci jsou aktuální. Vaše naplánovaná cesta se bude neustále přizpůsobovat aktualizacím dopravní situace.
Pokud však ztratíte signál, mapa si uloží nejnovější aktualizaci, dokud se nebude moci znovu připojit.
Body zájmu
Co jsou to moje body zájmu (osobní POI)?
Existuje asi 50 milionů uložených míst, ke kterým lze snadno přistupovat přímo z auta, aniž byste museli sami cokoliv vyhledávat.
Uložené údaje vám umožní snadno vyhledat zajímavá místa v okolí (například restaurace, čerpací stanice, supermarkety) a začlenit je do vaší cesty.
Ať už se seznamujete s novou oblastí nebo si prohlížíte starou oblast, tato funkce vám určitě pomůže.
Mohu si uložit svůj vlastní bod zájmu (POI)?
Do infotainmentu můžete přidat své vlastní body zájmu tak, že je přidáte do svého adresáře. Můžete to provést výběrem Map > Destination > Address book > Add New> Street Address> OK.K vašemu adresáři lze také přistupovat z vaší domovské stránky, kde budou uloženy vaše body zájmu.
Aktualizace map
Jak mohu aktualizovat své mapy?
Pokud je vaše vozidlo kompatibilní se službami NissanConnect, otevřete prosím tento odkaz na aplikaci a stáhněte si aktualizaci map.
Pokud ne, přejděte na tento odkaz na aktualizaci {{Odkaz k aktualizaci}} a zjistěte, kterým infotainmentem je vaše vozidlo vybaveno, a jaká je správná aktualizace map ke stažení.
Budou se mapy v mém vozidle automaticky aktualizovat?
Ano, vaše mapa se automaticky aktualizuje, pokud zvolíte „Oblíbený region“. Na obrazovce se zobrazí upozornění. Nezapomeňte akceptovat aktualizaci, aby byla vaše mapa stále aktuální.
Chcete-li aktivovat automatickou aktualizaci, musíte na svém infotainmentu vybrat „Oblíbený region“:
1. Informace >
2. Systémové informace >
3. Aktualizace mapy >
4. Nastavení aktualizace mapy >
5. Vyberte „ZAP“ pro oblíbený region a potvrďte tlačítkem „OK“ >
6. Potvrďte automatickou aktualizaci výběrem „ano“
Poznámka:Vozidlo každých 7 dní automaticky kontroluje dostupnost nové mapy; pokud je nová mapa nalezena, ve vyskakovacím okně na obrazovce se zobrazí zpráva. Nezapomeňte akceptovat aktualizaci, aby byla vaše mapa stále aktuální.
Jak budu informován o aktualizovaných mapách?
Jakmile bude k dispozici nová aktualizace map, zobrazí se na obrazovce infotainmentu vašeho vozidla vyskakovací zpráva za předpokladu, že byl nastaven oblíbený region.
Odeslání destinace Send-to-Car
Jaké jsou výhody funkce „Zaslat cíl cesty do vozu“ (Destination-Send-to-Car)?
Funkci „Destination Send-to-Car“ můžete použít, kdykoli si potřebujete připravit cestu předem.
Otevřete aplikaci NissanConnect Services a pomocí navigační stránky vyhledejte cíl cesty. Tuto adresu můžete do svého Nissanu odeslat odkudkoli. Jakmile nastoupíte do vozidla, můžete trasu akceptovat, upravit ji a přidat místa průjezdu nebo je zrušit, pokud jste si to rozmysleli.
Jak mohu vyhledat cíl cesty z aplikace NissanConnect Services a odeslat jej do svého vozidla?
V liště nabídek aplikace NissanConnect Services vyberte ikonu mapy. Poté se zobrazí lokalita vašeho vozidla a vyhledávací pole.
Klikněte na vyhledávací lištu a vyhledejte adresu, na kterou se chcete dostat, vyberte tlačítko „Trasa“. Poté se vám zobrazí trasa a zobrazí se tlačítko „Odeslat do vozidla“. Vyberte tlačítko „Odeslat do vozidla“. Jakmile byl cíl cesty odeslán do vašeho vozidla, zobrazí se na telefonu potvrzovací okno.
Co musím udělat, když se cíl cesty zobrazí v informačním systému mého vozidla?
Když se váš cíl cesty objeví na centrální obrazovce vašeho vozidla, můžete si vybrat:
- Přejít na cíl: načtení adresy do auta.
- Uložit: uložit adresu pro pozdější použití.
- Ignorovat: zrušit přijaté informace.
Potřebuji k použití této funkce aplikaci Door-to-Door?
Ne, můžete použít funkci odeslání cíle cesty do vozidla bez stahování aplikace Door-to-Door.
Pokud je vaše vozidlo kompatibilní s aplikací NissanConnect Services, je tato funkce plně integrována s aplikací NissanConnect Services. Podívejte se prosím do uživatelské příručky, zda je vaše vozidlo vybaveno službami NissanConnect Services.
My Car Finder
Jak funguje funkce vyhledání vašeho vozu „My Car Finder“?
Funkce „My Car Finder“ vám umožní najít aktuální polohu vašeho vozidla, pokud je v oblasti s dobrým pokrytím. Polohu vozidla můžete načíst přímo z aplikace NissanConnect Services a dokonce vygenerovat pěší trasu, která vás k němu dovede.
Jak přesné je zobrazení místa parkování?
Místo parkování vozidla je založeno na přijímači GPS vozidla. Aby byla lokalizace vašeho vozidla co nejpřesnější, zkontrolujte, jestli se vozidlo nachází v oblasti s dobrým pokrytím.
Jak mi služba My Car Finder pomůže najít mé vozidlo?
Z aplikace NissanConnect Services můžete zjistit aktuální lokalitu svého Nissanu přímo.
Stačí otevřít aplikaci a kliknout na sekci mapy na liště nabídek, poloha vašeho vozidla se aktualizuje.
Bude tato služba fungovat, když vozidlo řídím ?
Ano, služba bude fungovat nepřetržitě, i při jízdě vozidlem.
Místo parkování mého vozidla se nezobrazuje nebo se zobrazuje nesprávně. Proč je tomu tak?
Nejčastěji může být vaše vozidlo zaparkováno v garáži nebo v oblasti se špatným pokrytím sítě signálem. Může to u vašeho vozidla způsobit problémy se sdílením a přijímáním dat.
Může někdo jiný vidět místo, kde parkuji?
K těmto údajům má přístup každý, kdo zná vaše přihlašovací údaje. Pokud máte podezření, že by někdo mohl mít přístup k údajům o vašem účtu, co nejdříve si změňte heslo.
Mohu deaktivovat službu „My Car Finder“?
Poloha vašeho vozidla je součástí vašich připojených služeb. Tuto službu nelze deaktivovat bez deaktivace všech ostatních připojených služeb
BEZPEČNOST A STAV VOZIDLA
Breakdown Assistance
Co je funkce „Pomoc při poruše vozidla“ (Breakdown Assistance)?
Služba „Breakdown Assistance“ vám umožňuje v případě poruchy kontaktovat vaši regionální odtahovou a servisní službu. Službu najdete přes Informace > Služby Nissan Connect > Volat asistenční službu Nissan nebo u vozidel s obrazovkou navigace můžete na obrazovce s mapou stisknout ikonu sluchátka s mikrofonem (Headset).
Chytrá upozornění
Co jsou to „Chytrá upozornění“ (Smart Alerts)?
Služba „Monitoring Alert“ vám umožňuje nastavit výstrahy a upozorní vás na porušení konkrétních podmínek výstrah. Existují tři typy upozornění:
- Upozornění na rychlost: Upozorní vás na překročení nastavené rychlosti. (Můžete nastavit současně až 3 upozornění na rychlost.)
- Upozornění na čas (zákaz vycházení): Upozorní vás, pokud vaše vozidlo jede mimo povolené časové období. (Můžete nastavit pouze 1 časové upozornění.)
- Upozornění na zóny: Upozorní vás, pokud vaše vozidlo vyjíždí z nastavené zóny nebo do ní vjíždí. (Současně můžete nastavit až 3 výstrahy zón.)
Mohu nastavit více upozornění na monitorování?
Upozornění na rychlost: současně můžete nastavit až 3 upozornění na rychlost.
Upozornění na čas: můžete nastavit pouze 1 upozornění na zákaz vycházení.
Upozornění na zónu: současně můžete nastavit až 3 upozornění na zónu.
Co je funkce Zone Alert?
Funkce „Zone Alert“ vám umožňuje nastavit upozornění překročení geografické oblasti.
V aplikaci NissanConnect Services můžete definovat geografickou oblast. Kdykoliv si můžete zvolit, zda chcete dostávat upozornění když:
- vaše vozidlo opustí tuto oblast nebo
- vaše vozidlo vjelo do této oblasti
Co je upozornění na dobu (zákazu vycházení)?
Funkce upozornění na dobu (Time Alert) vám umožňuje nastavit časový rámec, ve kterém může vaše vozidlo jet.
Pokud vaše vozidlo jede mimo tuto dobu, obdržíte upozornění prostřednictvím aplikace NissanConnect Services a také na obrazovce infotainmentu, které vás informuje o porušení zákazu vycházení.
Co je to funkce Speed Alert?
Funkce Upozornění na rychlost na kartě upozornění umožňuje nastavit až tři prahové hodnoty rychlosti. Jakmile vaše vozidlo překročí tyto rychlosti, obdržíte upozornění na váš smartphone.
Jak deaktivuji upozornění?
Ke všem svým upozorněním máte přístup prostřednictvím domovské stránky aplikace.
Zobrazí se seznam všech aktuálních upozornění.
Aktivuje upozornění na (čas/rychlost atd.) nějaké změny ve vozidle, příp. ve stylu jízdy?
Upozornění na stavu vozidla nic nemění.
Jakmile dojde k aktivaci výstrahy, bude odesláno oznámení jak na obrazovku infotainmentu vozidla, tak do aplikace NissanConnect Services.
Jak dlouho trvá aktivace na mém vozidle?
V závislosti na pokrytí vaší sítě signálem můžete očekávat, že zákaz vycházení a upozornění na rychlost se spustí během několika sekund. V případě zónové výstrahy bude tato spuštěna poté, co budete v zakázané oblasti po dobu 2 minut.
Jak nastavím upozornění v rámci aplikace?
Upozornění můžete nastavit otevřením aplikace NissanConnect Services a výběrem: Monitorování > Přidat monitorování > Přidat upozornění > Přidat název a ikonu > Uložit.
Zpráva o stavu vozidla
Co v mé aplikaci NissanConnect Services představuje zpráva o stavu vozidla?
Aplikace NissanConnect Services vám umožňuje kdykoli zkontrolovat stav vašeho vozidla.
K tomuto přehledu se dostanete z domovské stránky své aplikace kliknutím na „Stav vozidla“ (Vehicle Health).
Můžete například zkontrolovat tlak v pneumatikách vašeho vozidla nebo provozní stav motoru. Pokud dojde k problému, aplikace vás provede vyhledáním potřebných informací.
Jak často se aktualizují informace o stavu vozidla (Vehicle Health Report)?
Zpráva o stavu vozidla se aktualizuje v aplikaci během jízdy nebo po ukončení vaší poslední cesty.
V mé aplikaci je nahlášen problém se stavem vozidla. Co můžu dělat? Doposud se nezobrazily žádné problémy se stavem vozidla.
Pokud se ve vaší aplikaci a vozidle objeví porucha, postupujte podle navrhovaných řešení.
Pro podrobnější diagnostiku a pomoc se vždy můžete obrátit na svého preferovaného prodejce nebo servisního partnera značky Nissan.
POHODLÍ A KOMFORT
Dálkové ovládání světel a klaksonu
Jak funguje dálkové ovládání klaksonu a světel?
Funkce „Světla a klakson na dálku“ (Remote Horn & Lights) spouští a aktivuje klakson a světla vašeho vozidla.
Aby tato funkce aktivovala zapalování, nezapomeňte, že zapalování musí být vypnuto (může to být signalizováno zhasnutím všech kontrolek ve vašem vozidle) a vozidlo musí být zamknuto. Také se ujistěte, že pokrytí síťových služeb v místě vašeho vozidla je dostatečné.
Dají se samostatně aktivovat klakson a světla?
Služby „Světla a klakson na dálku“ (Remote Horn & Lights) vám umožňují:
- nezávislou aktivaci funkce světel
- společnou aktivaci služeb klaksonu a světel
Klakson nelze aktivovat samostatně.
Když řídím, funguje dálkové ovládání světel a klaksonu?
Dálkové ovládání klaksonu a světel za jízdy nefungují.
Jak dlouho trvá dálková aktivace světel a klaksonu?
Doba, za kterou se aktivují klakson a světla, závisí na pokrytí vozidla signálem sítě, ale obvykle můžete očekávat, že se aktivuje do 30 sekund.
Zamykání a odemykání dveří
Jak nastavím 4místný bezpečnostní kód?
Pro aplikaci můžete nastavit bezpečnostní kód pomocí Profil > Údaje o vozidle > Nový bezpečnostní kód a postupujte podle pokynů. Abyste mohli tento proces sledovat, musíte být ve vozidle.
Alternativně můžete na domovské obrazovce vybrat tlačítko zámku nebo odemknutí a poté kliknout na tlačítko vytvořit/resetovat bezpečnostní kód a postupujte podle pokynů. Abyste mohli tento proces sledovat, musíte být ve vozidle.
Jak funguje služba „Dálkové zamykání a odemykání dveří“ (Remote Door Lock & Unlock)?
Tato funkce vám umožňuje zamknout a odemknout vozidlo a také zjistit, zda je vaše vozidlo zamčeno nebo odemčeno.
Jak daleko mohu být od svého vozidla, abych mohl používat funkci dálkového zamykání a odemykání dveří?
Funkci „Dálkové zamykání a odemykání dveří“ (Remote Door Lock & Unlock) můžete používat odkudkoli. Zkontrolujte, jestli má vaše vozidlo dobrý signál, aby funkce fungovala optimálně.
Proč se při pokusu o zamknutí nebo odemknutí vozidla zobrazí chyba?
Zkontrolujte, že jste při nastavování nastavili bezpečnostní kód.
Zkontrolujte, jestli má vaše vozidlo dobré pokrytí sítě signálem.
Zkontrolujte, jestli vozidlo již není zamčeno/odemčeno. Pokud nebudou dveře otevřeny do 30 sekund odemknutí vozidla, vozidlo se automaticky znovu zamkne.
Zkontrolujte, jestli se v autě nikdo nenachází, a zkontrolujte, zda jsou všechny dveře, zavazadlový prostor a kapota zavřeny.
Jak dlouho trvá, než se dveře uzamknou?
Funkce „Dálkového zamykání a odemykání dveří“ by měla fungovat do 30 sekund. Zkontrolujte, jestli je vaše vozidlo v oblasti s dobrým pokrytím signálem, aby funkce fungovala optimálně.
Dálkové ovládání klimatizace
Jak funguje dálkové ovládání klimatizace?
Funkce dálkového ovládání klimatizace vám umožňuje vozidlo předem ohřát nebo vychladit.
Jaká je maximální vzdálenost pro použití dálkového ovládání klimatizace?
Funkci „Dálkové ovládání klimatizace“ můžete používat odkudkoli. Zkontrolujte, jestli má vaše vozidlo dobrý signál, aby funkce fungovala optimálně.
Proč se při použití dálkového ovládání teploty zobrazuje chyba?
Zkontrolujte, jestli vaše klimatizace není již zapnutá. Vaše vozidlo se může nacházet v oblasti se špatným pokrytím signálem. Zkontrolujte, jestli je vaše vozidlo v oblasti s dobrým pokrytím, aby funkce fungovala optimálně.
Také zkontrolujte, jestli není vaše vozidlo aktuálně používáno, jinak nebudete moci tuto službu využívat.
Jak dlouho trvá?
Doba aktivace funkce dálkového ovládání klimatizace závisí na pokrytí sítě vozidla signálem, ale obvykle se aktivuje do jedné minuty.
Mohu ovládat klimatizaci i na dálku?
Tato možnost je dostupná pouze pro elektrické vozy (např. LEAF).
NABÍJENÍ
Správce Baterie
Co je funkce Správce Baterie (Battery Manager)?
Funkce „Správce Baterie“ (Battery Manager) zajišťuje přístup k informacím souvisejícím s úrovní nabití baterie, odhadovaným dojezdem, rychlostí nabíjení a umožňuje vám spustit nabíjení elektromobilu Nissan na dálku.
Jak nastavím časovač nabíjení?
Chcete-li nastavit časovač nabíjení, je třeba postupovat podle kroků uvedených v Návodu k obsluze a Stručné referenční příručce.
Upozorňujeme, že tato funkce se vztahuje na elektrická vozidla vyrobená od května 2019 a lze ji provést pouze z vozidla, nikoli v aplikaci NissanConnect Services.