| MILD HYBRID |
e-POWER |
|
|---|---|---|
| Jak to funguje? | Benzínový motor je při akceleraci podporován baterií |
Kombinace benzinového motoru, který nabíjí baterii, a elektromotoru, který roztáčí kola. |
| Co pohání kola? | Benzínový motor |
Elektromotor |
| Jak se nabíjí baterie? | Benzínový motor nabíjí baterii |
Nabíjí se za jízdy spalovacím motorem a rekuperačním brzděním |
| Potřebuje benzín? | Ano |
Ano |
| Jaký je zážitek z jízdy? | Asistent točivého momentu s citlivou akcelerací |
Okamžitý točivý moment díky pohonu elektromotorem |
| MILD HYBRID |
e-POWER |
|
|---|---|---|
| Jak to funguje? | Benzínový motor je při akceleraci podporován baterií |
Kombinace benzinového motoru, který nabíjí baterii, a elektromotoru, který roztáčí kola. |
| Co pohání kola? | Benzínový motor |
Elektromotor |
| Jak se nabíjí baterie? | Benzínový motor nabíjí baterii |
Nabíjí se za jízdy spalovacím motorem a rekuperačním brzděním |
| Potřebuje benzín? | Ano |
Ano |
| Jaký je zážitek z jízdy? | Asistent točivého momentu s citlivou akcelerací |
Okamžitý točivý moment díky pohonu elektromotorem |
| MILD HYBRID |
e-POWER |
|
|---|---|---|
| Jak to funguje? | Benzínový motor je při akceleraci podporován baterií |
Kombinace benzinového motoru, který nabíjí baterii, a elektromotoru, který roztáčí kola. |
| Co pohání kola? | Benzínový motor |
Elektromotor |
| Jak se nabíjí baterie? | Benzínový motor nabíjí baterii |
Nabíjí se za jízdy spalovacím motorem a rekuperačním brzděním |
| Potřebuje benzín? | Ano |
Ano |
| Jaký je zážitek z jízdy? | Asistent točivého momentu s citlivou akcelerací |
Okamžitý točivý moment díky pohonu elektromotorem |
| MILD HYBRID |
e-POWER[[127]] |
|
|---|---|---|
| Typ paliva | Benzín |
Benzín |
| Objem motoru, cc | 1.332 | 1.497 |
| Počet válců, konfigurace | 4, řadový | 3, příčný |
| Maximální točivý moment, Nm / ot/min | 270 / 1,800 - 3,750 | 330 / 4,500 - 7,500 |
| Hnací ústrojí | 2WD nebo 4WD | 2WD |
| Max. výkon motoru, k (kW) / ot. | 116 (158) | 140 (190) |
| Emisní norma | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
| Zrychlení 0 - 100 km/h, sekundy | 9.2 - 10.2 | 7.9 |
| Maximální rychlost, km/h | 206 | 170 |
| Typ převodovky | Manuální nebo automatická | Automatická |
| Kompresní poměr | 10,5 +-1 : 1 | Variabilní 8:1 - 14:1 |
| Poháněná náprava | Pohon předních kol | Pohon předních kol |
| Pohon |
Benzín Mild Hybrid | e-POWER |
| Převodovka | Automatická CVT převodovka X-Tronic / manuální převodovka | Jednorychlostní elektrický pohon |
| MILD HYBRID |
e-POWER[[127]] |
|
|---|---|---|
| Typ paliva | Benzín |
Benzín |
| Objem motoru, cc | 1.332 | 1.497 |
| Počet válců, konfigurace | 4, řadový | 3, příčný |
| Maximální točivý moment, Nm / ot/min | 270 / 1,800 - 3,750 | 330 / 4,500 - 7,500 |
| Hnací ústrojí | 2WD nebo 4WD | 2WD |
| Max. výkon motoru, k (kW) / ot. | 116 (158) | 140 (190) |
| Emisní norma | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
| Zrychlení 0 - 100 km/h, sekundy | 9.2 - 10.2 | 7.9 |
| Maximální rychlost, km/h | 206 | 170 |
| Typ převodovky | Manuální nebo automatická | Automatická |
| Kompresní poměr | 10,5 +-1 : 1 | Variabilní 8:1 - 14:1 |
| Poháněná náprava | Pohon předních kol | Pohon předních kol |
| Pohon |
Benzín Mild Hybrid | e-POWER |
| Převodovka | Automatická CVT převodovka X-Tronic / manuální převodovka | Jednorychlostní elektrický pohon |
| MILD HYBRID |
e-POWER[[127]] |
|
|---|---|---|
| Typ paliva | Benzín |
Benzín |
| Objem motoru, cc | 1.332 | 1.497 |
| Počet válců, konfigurace | 4, řadový | 3, příčný |
| Maximální točivý moment, Nm / ot/min | 270 / 1,800 - 3,750 | 330 / 4,500 - 7,500 |
| Hnací ústrojí | 2WD nebo 4WD | 2WD |
| Max. výkon motoru, k (kW) / ot. | 116 (158) | 140 (190) |
| Emisní norma | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
| Zrychlení 0 - 100 km/h, sekundy | 9.2 - 10.2 | 7.9 |
| Maximální rychlost, km/h | 206 | 170 |
| Typ převodovky | Manuální nebo automatická | Automatická |
| Kompresní poměr | 10,5 +-1 : 1 | Variabilní 8:1 - 14:1 |
| Poháněná náprava | Pohon předních kol | Pohon předních kol |
| Pohon |
Benzín Mild Hybrid | e-POWER |
| Převodovka | Automatická CVT převodovka X-Tronic / manuální převodovka | Jednorychlostní elektrický pohon |
UDĚLEJTE DALŠÍ KROK
¹ Na základě údajů z interních testů a v očekávání homologace. Výsledky v reálném provozu se mohou lišit v závislosti na mnoha faktorech, jako je volitelná výbava, stav baterie, klimatizace, údržba, chování řidiče a netechnické faktory, jako jsou povětrnostní podmínky, aktuální trasa atd.
² Srovnání použití popisů hybridních elektrických vozidel s ekvivalentním modelem spalovacího motoru. Uvedené údaje WLTP slouží pro účely srovnatelnosti. Skutečné výsledky jízdy v reálném provozu se mohou lišit v závislosti na faktorech, jako je počáteční nabití baterie, příslušenství namontované po registraci, povětrnostní podmínky, styl jízdy a zatížení vozidla.
Zobrazené obrázky a popisy jsou orientační. V některých případech jsou na fotografiích vozidla, která nemají českou specifikaci, a nepředstavují konkrétní model, výbavu nebo nabídku. Zobrazené funkce nemusí být k dispozici nebo nemusí být k dispozici ve standardní výbavě nebo pouze jako příplatková volitelná výbava.