MILD HYBRID | e-POWER | |
---|---|---|
Jak to funguje | Benzínový motor je při akceleraci a jízdě podporován baterií. | Kombinace benzinového motoru, který nabíjí baterii, a elektromotoru, který roztáčí kola. |
Co pohání kola? | Benzínový motor | Elektrický motor |
Jak se baterie nabíjí? | Benzínový motor nabíjí baterii | Nabíjení během jízdy spalovacím motorem a rekuperačním brzděním |
Potřebuje benzín? | Ano |
Ano |
Jaký je zážitek z jízdy? | Asistent točivého momentu s citlivou akcelerací | Okamžitý točivý moment díky pohonu elektromotorem |
Emise CO2 | Nižší emise výfukových plynů než u stejného modelu s tradičním benzinovým motorem¹. | Nižší emise výfukových plynů než u ekvivalentního modelu s mírným hybridním pohonem |
Jak dlouho můžete jezdit na 100 % elektrický pohon? | 0% | 100% |
false
SROVNÁNÍ POHONŮ
NISSAN X-TRAIL
MILD HYBRID | e-POWER | |
---|---|---|
Jak to funguje | Benzínový motor je při akceleraci a jízdě podporován baterií. | Kombinace benzinového motoru, který nabíjí baterii, a elektromotoru, který roztáčí kola. |
Co pohání kola? | Benzínový motor | Elektrický motor |
Jak se baterie nabíjí? | Benzínový motor nabíjí baterii | Nabíjení během jízdy spalovacím motorem a rekuperačním brzděním |
Potřebuje benzín? | Ano |
Ano |
Jaký je zážitek z jízdy? | Asistent točivého momentu s citlivou akcelerací | Okamžitý točivý moment díky pohonu elektromotorem |
Emise CO2 | Nižší emise výfukových plynů než u stejného modelu s tradičním benzinovým motorem¹. | Nižší emise výfukových plynů než u ekvivalentního modelu s mírným hybridním pohonem |
Jak dlouho můžete jezdit na 100 % elektrický pohon? | 0% | 100% |
MILD HYBRID | e-POWER | |
---|---|---|
How it works | A petrol engine is supported by a battery during acceleration and cruising | A combination of petrol engine which charges the battery and an electric motor that turns wheels |
What powers the wheels? | Petrol engine | Electric motor |
How is the battery charged? | Charges while driving through regenerative braking | Charges while driving by the combustion engine and regenerative braking |
Does it need petrol? | Yes | Yes |
What is the driving experience? | Torque assist with responsive acceleration | Instant torque and a silent drive |
CO2 emissions | Lower tailpipe emissions than an equivalent model, with a traditional petrol engine [1] | Lower tailpipe emissions than an equivalent model with Mild hybrid [2] |
How much of the time does the car run on 100% electric? | 0% | 100% |
SPECIFIKACE
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Typ paliva | Benzín |
Benzín |
Objem motoru, cm3 | 1,498 |
1,498 |
Počet a uspořádání válců | 3, v řadě | 3, v řadě |
Maximální točivý moment, Nm / ot/min | 300 / 2,800 - 3,600 |
Až 525 / 2400 - 4400 |
Hnací ústrojí | 2WD |
2WD nebo 4WD |
Maximální výkon motoru, KW (HP) | 120 (163) |
Až 156 (213) |
Úroveň emisí | EURO 6D Full |
EURO 6D Full |
Zrychlení 0 - 100 km/h (sekundy) | 9.6 | 7.0 - 8.0 |
Max. rychlost (km/h) | 200 | 170 - 180 |
Řazení | Automatické |
Automatické |
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Typ paliva | Benzín |
Benzín |
Objem motoru, cm3 | 1,498 |
1,498 |
Počet a uspořádání válců | 3, v řadě | 3, v řadě |
Maximální točivý moment, Nm / ot/min | 300 / 2,800 - 3,600 |
Až 525 / 2400 - 4400 |
Hnací ústrojí | 2WD |
2WD nebo 4WD |
Maximální výkon motoru, KW (HP) | 120 (163) |
Až 156 (213) |
Úroveň emisí | EURO 6D Full |
EURO 6D Full |
Zrychlení 0 - 100 km/h (sekundy) | 9.6 | 7.0 - 8.0 |
Max. rychlost (km/h) | 200 | 170 - 180 |
Řazení | Automatické |
Automatické |
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Typ paliva | Benzín |
Benzín |
Objem motoru, cm3 | 1,498 |
1,498 |
Počet a uspořádání válců | 3, v řadě | 3, v řadě |
Maximální točivý moment, Nm / ot/min | 300 / 2,800 - 3,600 |
Až 525 / 2400 - 4400 |
Hnací ústrojí | 2WD |
2WD nebo 4WD |
Maximální výkon motoru, KW (HP) | 120 (163) |
Až 156 (213) |
Úroveň emisí | EURO 6D Full |
EURO 6D Full |
Zrychlení 0 - 100 km/h (sekundy) | 9.6 | 7.0 - 8.0 |
Max. rychlost (km/h) | 200 | 170 - 180 |
Řazení | Automatické |
Automatické |
¹ Na základě údajů WLTP ve srovnání s ekvivalentním modelem spalovacího motoru. Výsledky v reálném provozu se mohou lišit v závislosti na mnoha faktorech, jako je volitelná výbava, stav baterie, klimatizace, údržba, chování řidiče a netechnické faktory, jako jsou povětrnostní podmínky , aktuální trasa atd.