¹ Abyste mohli využívat služby aplikace NissanConnect Services, je potřeba si vytvořit NissanConnect uživatelský účet, zaregistrovat a přihlásit se pomocí vašeho jména a hesla. Chcete-li využívat bezplatnou aplikaci Nissan Connect, potřebujete chytrý telefon s kompatibilním operačním systémem iOS nebo Android a SIM kartou s datovým připojením podle stávající nebo samostatné smlouvy uzavřené mezi vámi a vaším poskytovatelem mobilních služeb. Všechny služby podléhají pokrytí mobilní sítí. Další informace získáte u svého prodejce Nissan nebo na 800 23 23 23 / zakaznickalinka@nissan.cz.
² Připojení mobilního telefonu pro použití služby NissanConnect by mělo být provedeno pouze v případě, že je vozidlo bezpečně zaparkováno. Použití systému by mělo být vždy v souladu s pravidly silničního zákona. Řidiči by měli systém používat pouze v případě, že je to bezpečné. Uživatelé by si měli být vědomi, že technologie hands-free může odvádět pozornost od řízení, což může mít vliv na plnou kontrolu nad vozidlem.
³ Funkce bezdrátového připojení Apple CarPlay® a Android Auto™ jsou k dispozici zdarma v závislosti na modelu a/nebo třídě. Další informace získáte u svého prodejce Nissan nebo na 800 23 23 23 / zakaznickalinka@nissan.cz.
⁴ Bezplatné služby (Google Assistant, Historie a analýza jízd, Nissan Assistance, Asistenční služba při poruše, Stav vozidla, Battery Manager - pouze pro elektromobily) jsou k dispozici zdarma po dobu 7 let v závislosti na modelu a/nebo stupni výbavy. Další informace získáte u svého prodejce Nissan nebo na 800 23 23 23 / zakaznickalinka@nissan.cz
Zobrazené obrázky a popisy jsou orientační. V některých případech jsou na fotografiích vozidla, která nemají českou specifikaci, a nepředstavují konkrétní model, výbavu nebo nabídku. Zobrazené funkce nemusí být k dispozici nebo nemusí být k dispozici ve standardní výbavě nebo pouze jako příplatková volitelná výbava.